n
דף הבית / בריאות / ראשון לציון: פרשת העוברים באסותא ראשון לציון – אז מה עכשיו?

ראשון לציון: פרשת העוברים באסותא ראשון לציון – אז מה עכשיו?

אחרי שהתברר כי אין התאמה גנטית בין העובר שאמור להיוולד בימים הקרובים לבין בני הזוג שהיו בטוחים שהעובר שלהם, האפשרויות נפתחו לעוד עשרות זוגות והאישה ההרה שתלד בימים הקרובים רק מבקשת שיניחו לה לנפשה

הריון עובר צילום PIXABAY
אילוסטרציה: PIXABAY

הבדיקה הגנטית שנערכה לבירור האם הביולוגית של העובר בבטנה של האשה ההרה שבוודאות אינה האם הביולוגית, חזרה עם תוצאה שהפתיעה את כולם וסיבכה עוד יותר את הסיפור הרגיש.

מי שהיו בטוחים שהעובר שלהם, הם לא ההורים הביולוגים וכעת יצטרכו להחליט באסותא ראשון לציון, אם להמשיך בחיפושים אחרי האם הביולוגית כשהאופציות עומדות על עשרות אימהות פוטנציאליות, או לכבד את בקשת האישה ההרה ולהניח לה לנפשה כשהיא כבר כורעת ללדת.

התינוקת שאמורה להיוולד ממש בימים הקרובים, סבלה במהלך ההריון ממום בלב והומלץ לאישה לעבור הפלה או לנסות ניתוח מסוכן, תוך ריחמי בניסיון להציל אותה. היא החליטה לעשות הכל בשביל לשמור על ההריון ובחרה בניתוח שהצליח, אך לא בטוח שבעתיד, התינוקת שתיוולד, לא תצטרך לעבור ניתוח נוסף.

המשברים הגדולים עד הכניסה להריון (למעלה מ-10 ניסיונות הפריה) והמשבר הריגשי הגדול גם במהלכו, רק מגבירים את הרצון של האישה ההרה לעשות הכל בשביל להשאיר את התינוקת אצלה לאחר הלידה, אך כמו שזה נראה כרגע, זה לא בידיים שלה ובאסותא נחושים לגלות מי האם הביולוגית.

במקביל לסאגה הלא נגמרת, הוחלט במרכז הרפואי, לא לקבל מטופלות חדשות להפריות חוץ גופיות עד להודעה חדשה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

0faaff44-703d-43a7-b594-2f7fa4efc2b9

אחלה דיל

תפריט נגישות