n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / חולדות בלב ראשון לציון

חולדות בלב ראשון לציון

בעין הקורא 12 מתלוננים תושבים על חלדות שמטיילות באין מפריע במשך זמן רב. עיריית ראשון לציון: החולדות מגיעות משטחים פתוחים שאינם מטופלים.

חולדה – צילום פרטי
צילום פרטי

כבר שנים שיפעת, תושבת העיר העובדת בשעות הערב סמוך לתחנה המרכזית הישנה בקרבת רחוב עין הקורא 12, רואה חולדות שמסתובבות באין מפריע ליד הפחי האשפה הגדולים שבמקום, היא התריעה, פנתה לעירייה אבל דבר לא קרה והחולדות ממשיכות להיות במקום.

"לפרנסתי אני עובדת כהשלמת הכנסה בניקיון משרדים בשעות הערב" היא מספרת "כשאני מסיימת לנקות אני זורקת את הזבל סמוך למקום, יש שם פחי אשפה גדולים, בנוסף יש שם גם גינה ציבורית והחולדות פשוט מסתובבות בין הפחים לגינה כאילו היו חתולים מתלטפים.

לא פעם לקחתי את הזבל של המשרדים איתי עד לבניין שאני גרה בו, או שחיפשתי פח גדול אחר מהפחד והגועל, זה מאוד לא נעים בלילה לראות חולדות מסתובבות לך בין הרגלים.

השבוע ראיתי אדם שיושב בגינה הסמוכה ליד וחולדה רצה ליד הרגליים שלו, שאלתי אותו אתה לא מפחד? והוא אמר שהתרגל אליהם, אבל זה לא צריך להיות כך, יש אמהות עם ילדים בגינה, מבוגרים וקשישים זאת לא מדינת עולם שלישית"

נ' תושב נוסף שגר בסמיכות למקום מוסיף "אני מבין שיש חולדות באזורים שחופרים לרכבת הקלה, הופכים את האדמה והן צצות, זה ידוע ואפילו מובן, אבל חולדות בלב העיר זה משהו שחייב לטפל בו במיידית לצערי הרב זה נמשך זמן רב, יש שם משפחה שלמה"

מעיריית ראשון לציון נמסר: "מבדיקה עולה כי החולדות מגיעות משטחים פרטיים שאינם מטופלים. לפנים משורת הדין, יחידת ההדברה העירונית ביקרה הבוקר (שני, 28.2) במקום ואף ביצעה הדברה, בשל הנגיעות הגבוהה. כמו כן, ניתנו התראות לתיקון הליקויים הקיימים למחזיקים בנכס."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

0faaff44-703d-43a7-b594-2f7fa4efc2b9

אחלה דיל

תפריט נגישות