n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: פצוע קשה בפיצוץ רכב בנווה דקלים

ראשון לציון: פצוע קשה בפיצוץ רכב בנווה דקלים

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות אירוע פיצוץ רכב בראשון לציון במהלכו נפצע גבר ופונה אל בית החולים במצב קשה.

רכב עולה באש שרוף צילום תיעוד מבצעי מדא

בשעה 16:21 (שני), התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על רכב שעולה באש אחרי שהתפוצץ, ברחוב נאות סיני בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים שיבא תל השומר, גבר כבן 30 במצב קשה עם כוויות בכל חלקי גופו.

חובש רפואת חירום במד"א משה בורודצקי ופארמדיקית מד"א נועם לובטון סיפרו: "הפצוע שכב על המדרכה במרחק גדול מהרכב שעלה באש כשהוא בהכרה מלאה וסבל מכוויות קשות בכל חלקי גופו. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים שכלל תרופות ונוזלים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח כשמצבו קשה ולא יציב."

פיראס זרקאוי חובש איחוד הצלה שהעניק לו סיוע ראשוני בזירה מסר: "הייתי בסמיכות למקום ונשמע פיצוץ. תוך מספר שניות התקבל דיווח על רכב שעולה באש. הגעתי לזירה ונתקלתי בנהג רכב שסובל מכוויות בכל חלקי גופו. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירת האירוע הוא פונה למרכז הרפואי שיבא-תל השומר כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה".

אל המקום הגיעו גם כוחות כיבוי וגם שוטרי תחנת ראשון לציון אשר פתחו בחקירה בעקבות האירוע. השוטרים שהגיעו אל המקום בודדו את זירה, לצד בחינת הרכב על ידי חבלן משטרה, לבחינת הרקע והנסיבות. הכיוון הוא ככל הנראה פלילי.

כבאית אמבולנס צילום תיעוד מבצעי מדא

צילומים מזירת האירוע: תיעוד מבצעי מד"א

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות