n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: עוד סניף דואר נסגר

ראשון לציון: עוד סניף דואר נסגר

מחר ייסגר סניף הדואר שבשכונת נחלת יהודה ב'. האוכלוסייה שברובה מבוגרת ובמצב סוציו אקונומי נמוך, דורשת להשאיר את הסניף.
הדואר: "סניף הדואר בשכונת נחלת יהודה ייסגר ב-13 בדצמבר, והתושבים ימשיכו לקבל את שירותי 'דואר ישראל' בסניפי הדואר הפועלים בעיר"

WhatsApp Image 2022-11-24 at 15.45.45 (1)
צילום: אלון תושב נחלת

מזה 50 שנה שנמצא סניף דואר בשכונת נחלת יהודה במרכז המסחרי הישן, עוד הרבה לפני שנחלת יהודה הפכה לאחת השכונות המבוקשות בראשון לציון.

תושבי השכונה שמעו לאחרונה כי הדואר המרכזי אשר משרת את התושבים שרובם מבוגרים וקשישים ייסגר, אלון תושב השכונה החתים את התושבים על עצומה אבל נכון לעכשיו מחר בבוקר ה-13.12 ייסגר הסניף.

לאחרונה צמצם דואר ישראל את סניפיו בכ-30% ברחבי הארץ, כעת המכה הונחתה דווקא על שכונת נחלת ב' שצריכה זאת הרבה יותר משכונות אחרות.

"זו בשורה איומה" מסביר אלון יפת יו"ר ועד השכונה "מכה אנושה לשכונה, האוכלוסייה כאן מבוגרת במצב סוציו אקונומי נמוך, הכל הם עושים בדואר, מעבר לדואר אין להם מקום אחר לשלם את התשלומים כמו מים, חשמל וארנונה, גם את הקצבאות מביטוח לאומי הם מושכים מהדואר, לאן רוצים שילכו כל הקשישים הללו?הסניף הקרוב ביותר הוא ברחוב הרצל שדרוש תחבורה ציבורית להגיע לשם, פנו אלי מאות משפחות.

הסניף זמין בשעות פעילות נוחות לציבור ומעניק שירות טוב לתושבים סגירתו תוכיח כי מדובר במגמה מתמשכת של דואר ישראל אשר בוחרת שוב ושוב לסגור סניפים באזוריים החיוניים דווקא לאוכלוסייה החלשה ומותירה אותן ללא מענה ראוי. היכן ישלמו חשבונות? היכן יקבלו קצבאות ? אין שום סיבה לבטל את הדואר הזה

אלון שמכהן כמנכ"ל מפעל המים בנחלת מסביר כי את השוברים לחשבונות המים הם שולחים גם לתשלום בדואר כדי להקל על התושבים " אם לא תהיה ברירה נשכור עורך דין ונלחם על הדואר, זה כמו שיסגרו פה את קופת החולים, פשוט נורא"

 

מדואר ישראל נמסר בתגובה :"סניף הדואר בשכונת נחלת יהודה ייסגר ב-13 בדצמבר, והתושבים ימשיכו לקבל את שירותי 'דואר ישראל' בסניפי הדואר הפועלים בעיר, בבתי עסק רבים שבאמצעותם ניתן לקבל חבילות, ובאמצעות שירותים דיגיטליים ושירותים 'עד הבית' שמאפשרים ליהנות ממגוון שירותים ומוצרים בלי להגיע לסניף.
הדואר עובר בימים אלו רפורמה נרחבת ונדרשת, שהמטרה החשובה ביותר שלה היא לשפר משמעותית את השירות ולייצב את החברה. בסופו של התהליך, הציבור כולו יקבל דואר טוב יותר ונגיש יותר"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. ישראל פרקר

    סגירת סניף הדואר בנחלת זו ממש פגיעה בתושבים וחוסר התחשבות ענקי בתושבי נחלת יהודה והסביבה.
    תפקיד מובילי העירייה לטפל בנושא בהקדם, למען התושבים.
    חבל מאוד שכנראה שרק מעט מאוד תושבים חתמו על העצומה נגד הסגירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות