n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / רמת גן: נפתח מרכז קהילה ותרבות ברמת יצחק

רמת גן: נפתח מרכז קהילה ותרבות ברמת יצחק

מרכז הקהילה והתרבות ישמש את תושבי השכונה והאזור כולו לאורך כל שעות היום.

ad2c44b9-6358-47b2-b6e0-6f5c73c682c6

לאחר שנים ארוכות של תכנון וחיפוש אחר מבנה מתאים, השבוע נחנך ונפתח לציבור מרכז קהילה ותרבות בשכונת רמת יצחק. המרכז שוכן ברחוב שדרות ירושלים פינת עוזיאל, בצמוד לגינת בר אילן המחודשת.

מרכז הקהילה והתרבות ישמש את תושבי השכונה והאזור כולו לאורך כל שעות היום. בבקרים יתקיימו פעילויות ואירועים לחברי מועדון גיל הזהב ואזרחים ותיקים תושבי השכונה, ואחר הצהריים יתקיימו חוגים ופעילויות לילדים ופעוטות.

בטקס החגיגי במעמד ראש העיר כרמל שאמה הכהן ובהשתתפות מאות תושבים ותושבות, נחנך המבנה החדש, המתפרס על פני קומה אחת במבנה בית הכנסת. ביוזמת העירייה התקיים אירוע שירה בציבור לתושבים הותיקים, ובגינת בר אילן התקיים הפנינג צבעוני לילדים ולמשפחות.

בטקס החניכה ציינה לידיה שוסט, שורדת שואה המתגוררת בעיר, את החשיבות הרבה בהקמת מבנה קבע למועדון גיל הזהב בשכונה: ״חיכינו שנים רבות, היו תוכניות לכמה מקומות, אבל זכינו לקבל עכשיו מתחם חדש ומרשים״. גם ראש העיר, כרמל שאמה הכהן, אמר כי: ״המתחם החדש ישמש את כל רבדי האוכלוסייה בשכונה, ויחד עם גינת בר אילן המחודשת יצרנו כאן מרחב קהילתי מזמין ואטרקטיבי״

צילום: אילן ספירא

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות