n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / מדיטק חולון פותח את המוזיאונים חינם לקהל הרחב בימי מלחמה

מדיטק חולון פותח את המוזיאונים חינם לקהל הרחב בימי מלחמה

תערוכת אוכל מוזיאון העיצוב חולון צילום אלעד שריג (4)
צילום: אלעד שריג

מוזיאון העיצוב חולון והמוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס של המדיטק, יפתחו מחדש, הכניסה לקהל הרחב תהיה ללא תשלום ובהרשמה מראש.

בכל אחד מהמוזיאונים מוצגות כעת תערוכות מרתקות שיאפשרו לקהל הרחב הסחת דעת לרגע בימים אלה. במוזיאונים קיים "מרחב מוגן," והפתיחה היא בהתאם לנהלי פיקוד העורף.

במוזיאון העיצוב חולון מוצגת התערוכה "אוכל" – התערוכה גורפת השבחים תוארך עד ה 30.11, וזו הזדמנות אחרונה לבקר בה לפני נעילתה. *הביקור בתערוכה יתקיים בליווי מדריכ.ה.

תערוכת אוכל מוזיאון העיצוב חולון צילום אלעד שריג (9)

צילום: אלעד שריג

"אוכל" בוחנת את מערכת היחסים בין המזון לאדם ואת תפקיד העיצוב בתוכה, עם למעלה מ-200 עבודות עיצוב ומיצבים של יוצרים מהארץ והעולם. תערוכה מפעילת חושים המציגה מגוון רחב של עבודות באמצעי מדיה שונים, ביניהם מייצבים אינטראקטיביים ועבודות וידאו.

תערוכת אוכל מוזיאון העיצוב חולון צילום אלעד שריג

צילום: אלעד שריג

ובמוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס מוצגות שתי תערוכות:

"דני קרמן רטרוספקטיבה" – התערוכה חושפת את עולמו העשיר של קרמן, המוכר בעיקר כמאייר מעוטר, בן דור המייסדים של עולם האיור בישראל. קרמן בעל מלאכה מיומן, שכל עבודותיו מתאפיינות בקו ברור – חידוש והתחדשות. התערוכה מציגה את ידיעותיו ואת ניסיונו העתיר בשלל אומנויות וטכניקות מעורבות: מעבודות הדפס וחיתוכי עץ, לצד קריקטורות, רישומים, סקיצות ואיורים פוליטיים, ועד כרזות ועטיפות תקליטים.  

"כל טוב הארץ: יעקב "זאב" פרקש ויונתן וקסמן נפגשים דרך קריקטורות" – הקריקטוריסט המזוהה ביותר בישראל זאב אשר משנת 1962 ועד לשנת 1990 צייר את המדור ״על כל פנים". בשנת 2020, שלושה עשורים לאחר שהפסיק לצייר את המדור, התחיל יונתן וקסמן, במחווה לזאב, לצייר גם הוא מדור שבועי בפורמט גדול בשם "מתחמם על הקווים". בתערוכה הוצבו זו לצד זו קריקטורות משני המדורים המשלבים פירוט ופרשנות לסמלים ולאירועים ההיסטוריים המופיעים בהן. הצבת הקריקטורות זו לצד זו מציעה מבט היסטורי על הפוליטיקה הישראלית מבעד לעדשת הקריקטוריסט; על השונה והדומה בין ההווה המסובך שלנו היום, לעבר המסובך שצייר זאב. הכניסה חינם בהרשמה מראש דרך האתרים של המוזיאונים.

מוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס_ קרדיט לשי בן אפרים

צילום: שי בן אפרים

שעות הפתיחה והרשמה:

מוזיאון העיצוב חולון: ימים שני, שלישי, רביעי, חמישי ושבת. בין השעות: 10:00-16:00
בימים ראשון ושישי המוזיאון סגור.
הביקור בליווי מדריכ,ה מוגבל עד 50 מבקרים בשעה, ו ל-45 דקות. הרשמה באתר: https://www.dmh.org.il/

מוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס :  ימים שני, שלישי, רביעי, חמישי ושבת בין השעות: 10:00-14:00 בימים ראשון ושישי המוזיאון סגור מוגבל עד 50 מבקרים בשעה. הביקור מוגבל ל 45 דקות. הרשמה באתר: https://cartoon.org.il/

_מוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס_צילום יחצ

צילום: יח"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות