n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון מתמרקת לקראת הפסח

ראשון לציון מתמרקת לקראת הפסח

מינהל איכות הסביבה בעירייה החל לאחרונה במבצע ניקיון מיוחד לרגל החג. רחובות העיר נשטפים, עשרות אלפי צמחים נשתלים ומאות טונות של גזם וגרוטאות נאספים

דשא פרחים צילום דוברות ראשון לציון

בימים האחרונים החל מבצע "ביעור חמץ" שבמסגרתו נשטפו הרחובות והמרכזים המסחריים בעיר, נשתלו שתילים חדשים, טופלו הגינות הציבוריות ועוד.

בנוסף נערך מינהל איכות הסביבה בעירייה גם לחול המועד עצמו: במהלך ימי החג, יתוגברו עבודות הניקיון ופינוי האשפה. פינוי הגזם בחול המועד יהיה בימי ההוצאה הקבועים, כאשר בימי החג (5-6.4, 11-12.4) חל איסור על הוצאת גזם וגרוטאות. לפני כניסת החג (4.4) ועם צאת החג (6.4), יפנו משאיות הזבל את פחי האשפה, וכן יתבצע פינוי אשפה גם לפני החג השני (10.4) ובצאת החג השני (12.4).

עובד ניקיון צילום דוברות עיריית ראשון לציון

לאחרונה נרכשו עוד 16 מכונות טיאוט ושטיפה, כך שבסך הכול ישנן 27 מכונות ברחבי העיר. בנוסף, עיריית ראשון לציון החלה בהפעלת שירות חדש של סיירות ניקיון ניידות שמספקות מענה לכל מפגע ניקיון ברחובות ובגינות הציבוריות החל מהשעה 8:00 בבוקר ועד ל-20:00 בערב, במשך כל ימות השבוע.

רכב ניקיון מטאטא כביש צילום דוברות ראשון לציון

כל אלה מצטרפים להחלפה ולשדרוג של כלל טמוני האשפה בעיר, שירות הצואפנוע שאוסף את צואת הכלבים, החלפת קבלני ניקיון ותוספת בסך 25 מיליון ₪ לתחום הניקיון בתקציב של שנת 2023.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "עיריית ראשון לציון מכינה את העיר ונערכת לחג המסמל פריחה והתחדשות. במהלך הימים האחרונים יצאנו למבצע ניקיון ושדרוג מקיף בכלל המרחבים הציבוריים ברחבי העיר. אני שמח לראות שמהפכת הניקיון מורגשת בכל פינה וקורא לכולם לסייע לנו לשמור על ניקיון העיר היפה שלנו. חג שמח לכל בית ישראל".

עובדי ניקיון גיזום צילום דוברות ראשון לציון

מחזיקת תיק איכות הסביבה, קרן דנה, הוסיפה: "עיריית ראשון לציון מובילה מהפכה של ממש בתחום ניקיון העיר במהלך השנים האחרונות, ולקראת חג האביב היא מורגשת ביתר שאת. בימים האחרונים השלמנו את ההכנות שלנו לקראת חג הפסח, על מנת שהתושבות והתושבים יחושו את הרגשת ההתחדשות והפריחה בכל רחבי העיר".

   עץ פרחים כיכר צילום דוברות ראשון לציון

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. הכל הצגה ומסע יחסי ציבור על חשבון התושבים בשנת בחירות, עדיף שבאמת ינקו במקום לדבר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות