דף הבית / חדשות העיר / כך יראה הבייק פארק שיוקם במערב העיר

כך יראה הבייק פארק שיוקם במערב העיר

רונן דמארי

רוכבי האופניים בראשון לציון יכולים להתחיל לתרגל. אם הכל ילך חלק, בעוד כשנה וחצי יפתח מתחם הבייק פארק, מתחם עמוס רמפות ואמבטיית בטון שתקים החברה הכלכלית בראשות ניצן פלג ומתוכנן על ידי חברת Soulparks הספרדית שהוקמה על ידי שני רוכבים מקצועיים ומתמחה בתכנון פארקים לפעילות ספורט אקטיבי.
בעירייה מסופקים מאוד מהתחלת מתחם הסקייט פארק בדרום מרכז העיר שהפך לאבן שואבת עבור צעירים רבים. למעשה, המתחם כה  פופולארי שהוא נמנה לאחד מאתרי הבילוי הפתוחים עד שעות הלילה הקטנות בחופשות מבית הספר.
המתחם החדש יבנה במערב העיר, סמוך למכללה למנהל, הוא ישתרע על שטח של 2700 מ"ר ולצידו מבנה בן שני קומות של אגף הנוער והצעירים שיכיל משרדים, חדרי פעילויות וחוגים בתחומי האקסטרים והמוסיקה ואולם מופעים. סך הכל יושקעו כ-16 מיליון שקלים בפרויקט שיצא לדרך בתחילת 2019 ויסתיים בתוך שנה.
מנכ"ל החברה הכלכלית, ניצן פלג, מציין כי הקמה של סקייט-פארקים ובייק-פארקים בארץ מעידה על מגמה כלל עולמית של קבלת תופעה שזכתה ללגיטימציה רק בשנים האחרונות. הקמות פארקים ייעודיים לגולשים ורוכבים נועדו להפנות את הסקייטרים מהרחוב למקומות בטוחים ומוגנים יותר וכן ניסיון למנוע נזק לחלקי מבנים המשמשים כיום לגלישה ורכיבה. על החברה שגויסה למשימה, אמר ניצן כי היתרון המובהק שלהם כרוכבים מקצועיים הוא לדעת להימנע מבעיות בתכנון ולהגיע לתוצאות איכותיות בשלבי הביצוע.

הדמיות: V5 אדריכלים
הדמיות: V5 אדריכלים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות