n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / האם הפעם חבר המועצה דורון אוזן יעמוד בהסכם?

האם הפעם חבר המועצה דורון אוזן יעמוד בהסכם?

אתמול חתמה סיעת הליכוד בראשות יוסי חממי על הסכם תמיכה קואליציוני עם ראש העיר רז קינסטליך, חבר המועצה דורון אוזן מספר 2 של חממי חתם גם הוא, האם יעמוד הפעם בהסכם או יפר גם אותו?

IMG-20230606-WA0036

בעוד פחות מחמישה חודשים יערכו הבחירות לראשות העיר. בזה אחר זה הביעו חברי המועצה מהקואליציה והאופוזיציה תמיכה גורפת בראש העיר רז קינסטליך, בנוסף ראש העיר לשעבר שהיו מי שסברו שישוב ויתמודד, יצא בהודעה ברשתות החברתיות כי לא יתמודד.

אתמול נחתם הסכם עם סיעת הליכוד בראשות יוסי חממי ודורון אוזן שחבר אליו ולא רץ בסיעה עצמאית כפי שהיה בשנים עברו.

שניהם חתמו עם ראש העיר רז קינסטליך על הסכם הבנות ותמיכה בו, אולם היו מי שסיפרו ל"גל גפן ראשון לציון" כי הם סקפטים לגבי חתימתו של דורון אוזן לאחר מעשיו בבחירות האחרונות.

בכיר במערכת הפוליטית סיפר " כידוע במערכת הבחירות הסוערת מלפני כחמש שנים, דורון אוזן הבטיח לבוחריו שלא יחבור בשום צורה לדב צור, בסיבוב השני הוא התאחד איתו דבר שהיה נוראי ולא אמין בעיני המצבעים בנוסף חתם דורון על הסכם עם כל המתמודדים לראשות העיר דאז, ונחתם שמי שיביא את מירב הקולות בסיבוב הראשון יתר המתמודדים יבחרו בו, גם כאן הפר אוזן את ההסכם ולאחר הבחירות ראש העיר רז קינסטליך שלח לו יד לשלום וביקש ממנו להצטרף לקואליציה הרחבה אבל הוא סרב, לכן החתימה שלו עדין בסימן שאלה, בנוסף מדובר פה במלחמת אגו וחבל"

גל גפן יצא לבדוק עם דורון אוזן האם חתימתו תהיה חתימת אמת ויתמוך בראש העיר גם לאחר הבחירות, או שכל מטרתו היתה להשאר במועצת העיר על חשבון סיעת הליכוד?

 

דורון אוזן בתגובה:

מבחינתי יריבות פוליטית מסתיימת ביום הבחירות ולא מגיעה אף פעם עד לפתח של התושבים.

כל נושא שאין בו תועלת לציבור יורד מהשולחן ושום דבר לא אישי.

כך פעלתי כיו״ר ועדת הביקורת וכאופוזיציה לאורך כל הקדנציה.

כאשר שותפות פוליטית מועילה יותר לתושבים מיריבות זה הזמן לייצר חיבורים ואחדות כדי ליישם את כל הדברים שאנחנו מאמינים בהם. האפשרות שלנו כחברי מועצה להגשין מדיניות היא הרבה יותר גדולה מתוך הקואליציה ויחד עם ראש העיר, נצעיד את ראשון לציון להישגים טובים יותר.

האיחוד הוא מנצח ובעזרת השם נעשה ונצליח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות