n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: חשד חמור להתעללות בבעלי חיים

ראשון לציון: חשד חמור להתעללות בבעלי חיים

תושב העיר נצפה במצלמות האבטחה בחשד במרכז העיר שמסע את כלבו בחתולי רחוב ובועט בהם ללא רחמים. יועצת ראש העיר לבעלי חיים: "אנשים כאלה צריך להוקיע מהחברה". משטרת ישראל: "עם קבלת הדיווח נפתחה חקירה"

התעללות כלב חתול צילום פרטי
צילום פרטי

מקרה התעללות חמור לכאורה התרחש בתחילת השבוע ברחוב רוטשילד 78 כאשר תושבת העיר היתה עדה לאדם עם כלבו אשר משסע חתולי רחוב אותם מאכילה מידי יום.

הדבר גם תועד במצלמות האבטחה במקום אשר מראה כיצד בועט לכאורה בעל הכלב בחתולי רחוב, משסע את כלבו בהם ללא רחמים גורר את כלבו עם
החגורה מהצוואר ועוד.

"לא ישנתי במשך כמה ימים מהמראות הקשים" מספרת ס' שהיום הגישה תלונה במשטרה אחרי שביקשה לפתוח את מצלמות האבטחה במקום ויחד עם התיעוד ניגשה למשטרה.

"מדובר בחתולי רחוב שאני מטפלת בהם במסירות, לא מפריעים לאף אחד, האיש הזה הגיע משום מקום עם הכלב שלו ושיסע את החתולים ללא רחמים, מיום ראשון שזה קרה אין אף חתול במקום, אחד להערכתי מת מעוצמת התקיפה, זה היה לראות ולא להאמין איך אדם יכול לרצוח ככה חתולים? לא ישנתי מספר ימים מהמקרה החמור הזה, אני מקווה שהמשטרה תמצא איתו את הדין ושיתפסו אותו, אסור לו לגדל נמלה, בטח שלא כלב"

הארוע הקשה הובא לידיעתה של יועצת ראש העיר לבע"ח איריס חזן אשר מיד עם הפנייה עירבה את כל הגורמים המוסמכים לנושא .

"ברגע שהמקרה הגיע לידיעתי, פניתי לוטרינר הרשותי בבקשה לאיתור בעלי הכלב" מסבירה חזן ל"גל גפן ראשון לציון" ומאחר שאותו בעל כלב גרם לתקיפה חמורה ביותר עם נזק ממשי, דרשתי שיגדירו אותו כמסוכן ויחייבו את הבעלים לשים לכלב מחסום פה, או להחרמה. במקביל העברתי את הסירטונים לכל הגורמים הרלוונטים.
צר לי שיש עדיין אנשים בעולם שמחנכים את הכלב שלהם לרצוח. אנשים כאלה, צריך להוקיע מהחברה.

מהמשטרה נמסר בתגובה "עם קבלת הדיווח נפתחה בחקירה התיק בחקירה"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות