n
דף הבית / בת ים / בת ים חינוך / כש"הבימה" הגיע אל בת ים

כש"הבימה" הגיע אל בת ים

המחלקה לעברית ולתרבות בהסתדרות הציונית העולמית יזמה יום תיאטרון בעיר בת ים בשיתוף עם התיאטרון הלאומי הבימה.

יום תאטרון2 צילום ההסתדרות הציונית העולמית
צילום: ההסתדרות הציונית העולמית

המחלקה לעברית ולתרבות בהסתדרות הציונית העולמית יזמה יום תיאטרון בעיר בת ים בשיתוף עם התיאטרון הלאומי הבימה. בשבוע שעבר הגיעו שחקני התיאטרון, טל מוסרי ושירן הוברמן, למפגש עם תלמידי מגמת התיאטרון בתיכון שז"ר ועם בני הגיל השלישי במועדוני גיל הזהב בעיר. בערב התכנסו כולם יחד עם הציבור הרחב בבת ים וצפו בהצגה "זאקופנה שלי" בכיכובה של הגברת הראשונה של התיאטרון הישראלי, השחקנית ליא קניג.

ראשת המחלקה לעברית ולתרבות בהסתדרות הציונית העולמית, יפעת עובדיה לוסקי סיפרה על היוזמה: "המטרה של היום הזה היא להביא את התרבות עד הבית. "תרבות לישראל", חברת הבת של ההסתדרות הציונית העולמית, אינה רק שם של חברה או סיסמה. אנו מביאים את התרבות באופן מעשי לצעירים ולגיל הזהב כאחד ולכל רחבי הארץ וחושפים כמה שיותר קהלים לתרבות הישראלית המפוארת שהצלחנו ליצור כאן מראשית ימיה של מדינת ישראל. תושבי העיר בת ים נהנו מיום שלם שכולו תרבות".

ראש העיר בת-ים,  צביקה ברוט, בירך על המהלך ואמר: בת-ים שמה לה בראש סדר העדיפויות את התרבות והיום הזה הוא תוצר של הפעילות הנרחבת. שמחנו מאוד לארח את התיאטרון הלאומי כאן אצלנו בעיר, בשיתוף פעולה ייחודי של המחלקה לעברית ותרבות בהסתדרות הציונית. יום שכולו הוקדש לתרבות, החל מבני הנוער בעיר עד לבני הגיל השלישי."

יום תאטרון1 צילום ההסתדרות הציונית העולמית

צילום: ההסתדרות הציונית העולמית

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-02 at 14.02.07_4d2b17e4

חנות עלתה באש בבת ים

תפריט נגישות