n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: הקמת צוות מקצועי לבדיקת תקינות הגדרות בעיר

ראשון לציון: הקמת צוות מקצועי לבדיקת תקינות הגדרות בעיר

בעקבות המקרה הטראגי בו נהרגה ילדה בת שלוש וחצי מגדר בטיחות שנפלה עליה המשנה לראש העיר עידן מזרחי בהצעה לסדר להקים צוות בדיקה מקצועי בעיר

כביש רחוב צילום עידן גרוס
צילום: עידן גרוס

 

ביום חמישי בשעות הערב נהרגה  ילדה בת שלוש וחצי מנס ציונה לאחר שקרסה עליה גדר בטיחות, היא  הובאה על ידי מד"א לאחר ניסיונות החייאה, כשהיא ללא רוח חיים, לבית חולים אסף הרופא לצוות חדר טראומה במלר"ד ילדים אשר המשיך את ניסיונות ההחייאה, אך מותה נקבע.

בעקבות המקרה הקשה הגיש המשנה לראש העיר עידן מזרחי הצעה לסדר למועצת העיר בדבר הקמת צוות מקצועי לבדיקת תקינות הגדרות בעיר.

"כפי שחלקכם יודעים, בסופ"ש האחרון קיבלתי גם אני את הבשורה המרה לגבי התאונה הטרגית שהתרחשה בנס ציונה ובה נהרגה ילדה תמימה, רק בת 3 וחצי, ממפגע בטיחותי ברחוב" מסביר מזרחי ל"גל גפן" ראשון לציון "פשוט לא ייתכן כי בשנת 2022 הרחוב לא יהיה מקום מספיק בטוח לתושבים ולהולכי הרגל. על כן, החלטתי להעלות למועצת העיר הצעה לסדר – הקמת צוות מקצועי לבדיקת תקינות הגדרות בעיר אני סבור, כי הקמת צוות לבדיקת מפגעים ברחוב ובקרבת גני ילדים ימנע בסבירות גבוהה מקרים טרגיים כאלו כפי שקרה בנס ציונה.
עיריית ראשון לציון חרטה על דגלה להיות עיר מובילה בחינוך ובביטחון האישי לתושב.
לכן נעשה כל מה שנדרש כדי לספק ביטחון לילדים ולהורים כאחד.

אני מבקש להודות לראש העירייה מר רז קינסטליך כי הוא ער וקשוב לבעיות הבוערות של התושבים בעיר. אני סמוך ובטוח כי ראש העיר רואה את חינוך ילדינו ואת בריאות ילדינו בראש סדר העדיפויות.
אני בטוח כי רז יוביל את הפרויקט הזה להצלחה למען בטיחות ילדינו ויחד נמשיך לייצר פתרונות לבעיות השונות ברחבי העיר ובדגש על בטחון הולכי הרגל בעיר.

וכפי שהבטחתי, השבוע אעלה למועצת העיר את הצעתי – בדיקת תקינות הגדרות באזורי מוסדות חינוך ובכלל.

WhatsApp Image 2022-12-11 at 20.03.47
עידן מזרחי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות