n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / מועמד אחד ביום: ״רמת גן חופשית" בראשות סגן ראש העיר עו"ד רועי ברזילי

מועמד אחד ביום: ״רמת גן חופשית" בראשות סגן ראש העיר עו"ד רועי ברזילי

פרוייקט חדש של גל גפן״- רגע לפני הבחירות המקומיות, הכירו את המתמודדים: והפעם רשימת ״רמת גן חופשית", בראשות סגן ראש העיר עו"ד רועי ברזילי

צילום מסך 2024-02-12 ב-7.55.02

הבחירות המקומיות יערכו ב- 27 לפברואר והפעם הקול של כולכם חשוב מתמיד. במסגרת פרוייקט של מערכת ״גל גפן״ נרצה להכיר לכם את המועמדים למועצה ולראשות העיר שינסו להסביר לכם למה כדאי לכם האזרחים, להצביע להם.

"רמת גן חופשית", בראשות סגן ראש העיר עו"ד רועי ברזילי, פעלה בנחישות ובהצלחה לשמירה על רמת גן חופשית, שוויונית, בטוחה וליברלית. יו"ר התנועה הוא סגן ראש העיר עו"ד רועי ברזילי (45) המשמש כחבר מועצה מאז 2008. בשנים האחרונות מכהן כיו"ר הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה, יו"ר הספארי ויו"ר חברת המוזיאונים העירוניים.ברזילי, פעיל שנים רבות למען שמירה על העיר חופשית, שוויונית וליברלית. נשוי לד"ר דניז זילברמן ואב לשני ילדים. הוא גדל והתחנך ברמת גן.

אז מה ההשגים המשמעותיים שלך?

יש לא מעט ובינהם, המעבר מתמ"א 38 לבנייה במתחמים יאפשר לנו לחדש מבנים רבים ובכך הגדלנו את מספר הממ"דים בעיר. בנוסף, הגשנו תכנית ביטחון עירונית שיישומה יחזק את ביטחון התושבות והתושבים. בראש ובראשונה החזרת תחנת המשטרה של רמת גן לאחר חידוש המבנה.

יזמנו לראשונה ולאחר מאבק נחוש את פרויקט הסבבוס – האוטובוסים הראשונים בישראל שפועלים בסופי השבוע. נמשיך להיאבק על מנת להרחיב את השירות החשוב כן בניסיון להפעיל לחץ על מקבלי ההחלטות בממשלה להפעיל את הרכבת הקלה.

הובלנו את המאבק בחוק קרן הארנונה שאם יעבור, כשליש מהכנסות העירייה מהארנונה העסקית יממנו יישובים אחרים שרובם לא-נזקקים. מדובר במס גזלני ובלתי שוויוני. במקביל קידמנו מאות אלפי מ"ר לבנייה לתעסוקה ומסחר שמגדילים את בסיס התקציב של העירייה. נמשיך להיאבק כדי שכספי הארנונה ינותבו לטובת תושבות ותושבי העיר.

הובלנו רפורמה בתחום רישיונות העסק באופן שיקל מאוד על הליך הוצאת הרישיון. ליווינו ותמכנו בעסקים שמעודדים את חיי הלילה ותרבות הפנאי בסופי השבוע, כולל כאלה שנקלעו לקשיים בשל המציאות הביטחונית – ושינינו את פניה של העיר.

ונאבקנו בסגן השר אבי מעוז שניסה להחדיר למערכת החינוך הדתה ותכנים אנטי-ליברליים, מנענו כניסה של תכנים גזעניים ומפלים לבתי הספר בעיר. סייענו ברמה האישית למאות להטב"קים, עשרות יוצאים בשאלה וכמאה חיילים בודדים.

מה אתה מבטיח לבוחר?

״רמת גן חופשית תמשיך לשמור על רמת גן חופשית, ליברלית, מכילה ושוויונית. בכוונתנו להגדיל את תקציב מוסדות החינוך לצורך שיפור המיגון בגנים ובבתי הספר, ליישם תוכנית ביטחון עירונית רחבת היקף, להמשיך את המאבק במס קרן הארנונה לאפשר הרחבה בבניית ממ"דים ויחידות מיקלוט, לשמור על מערכות חינוך עצמאיות מהתערבות חיצונית״

ולמה בכל זאת להצביע לכם?

אנחנו מאמינים, שהיום, עוד יותר מתמיד, חייבים "רמת גן חופשית" חזקה, משפיעה ודומיננטית. עלינו אפשר לסמוך, כבר הוכחנו את עצמנו. נמשיך בתמיכה בתרבות, בתרבות הפנאי, בעסקים המקומיים ונשמור על מערכות חינוך עצמאיות מהתערבות חיצונית״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות