n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: דו"ח על סך 475 שקלים: הטעיית הציבור או כדין?

ראשון לציון: דו"ח על סך 475 שקלים: הטעיית הציבור או כדין?

תושבת העיר נכנסה לגינה שנראת כגינת כלבים עם שער וקיבלה דו"ח. התושבת: זו הטעיה לציבור שיורידו את את השער. החברה לביטחון: מדובר בגינה בתוך חורשת עצים ולא מדובר כלל בגינת כלבים.

WhatsApp Image 2022-08-25 at 15.06.42
צילום: עדי כהן

 

"אני כועסת ורוצה להזהיר את כל תושבי השכונה ברחוב ביל"ו בעיר, מהטעיית הציבור המכוונת שנעשית כנגד בעלי הכלבים" כך אומרת עדי כהן שירדה יחד עם כלבה והכלב של ביתה עליו שמרה בסוף השבוע האחרון בביתה.

כהן שגרה שנים רבות בשכונה ירדה ביום שבת האחרון לגינה הסמוכה לביתה בפעם הראשונה יחד עם שני הכלבים " אני בד"כ יורדת עם הכלב שלי שהוא בן שנה לטיול קצר בקרבת הבניין, אבל הפעם הבת שלי הביאה לי לשמור על הכלב שלה,שאלתי את השכנים שלי הייכן אפשר להיות עם הכלב ונאמר לי שבגינה ברחוב בילו,  נכנסתי לגינה בשעה שבע בבוקר ביום שבת, גינה שבכניסתה העירייה טרחה לשים שער,דבר שגורם לכל בר דעת לחשוב שזו גינת כלבים, השער בטוח לא עבור העצים שיברחו מהגינה, שחררתי את הכלבים, אספתי את הקקי כראוי, ופתאום ניידת פיקוח שעוצרת ונותנת לי דו"ח על שחרור הכלבים במקום הזה"

כהן לא הבינה מדוע מבקשים ממנה פרטים של הכלבים כשבידה שקית עם צואת הכלבים וגם כשהפקחית אמרה לה שהיא לא יכולה לשחרר במקום את הכלבים היא לא הבינה מדוע.

"הפקחים הגיעו ולא תיארתי לעצמי שיש לזה קשר אלי" מסבירה כהן, "הפקחית פנתה אלי ואמרה לי שאני שאסור לי לשחרר את הכלבים, שאלתי מדוע והיא טענה שזו לא גינת כלבים, זה היה נראה לי אוד תמוהה, מדובר במתחם סגור עם שער כאשר במקום יש רק עצים ללא מתקנים לילדים כמו נדנדות, הפקח התערב בשיחה ואמר שאין שלט שזו גינת כלבים אז שאלתי מדוע יש שער ולמה הוא נועד זו הטעיה לכל דבר, בנוסף ציינתי שאם יש שלט שהמקום מצולם ושלט נוסף לא לזרוק פסולת מדוע אין שלט שזו לא גינת כלבים, זה היה בתום לב, שיזהירו אותי הכל בסדר הייתי עם השקית קקי ביד וככה קיבלתי דו"ח על סך 475 שקלים בשעה 7:20 בבוקר ביום שבת, תושבים נוספים טענו שגם הם קיבלו דוחות במקום על אותו סעיף עברה או שישימו שלט או שיורידו את השער, אם אסור לשחרר את הכלבים שיורידו את השער זה מטעה עושים קופה על חשבון התושבים, הגשתי ערעור ואני מאוד מקווה שיקבלו אותו. או שיהיו הוגנים ופשוט יורידו את השער המטעה.

WhatsApp Image 2022-08-25 at 15.06.43 (1)
צילום: עדי כהן

מהחברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי ראשון לציון נמסר: פקחי החברה פועלים כדי לשמור על הסדר והבטחון ברחבי העיר ראשון לציון. כפי שהפונה כתבה בפתח דבריה, היא הגיעה לגינה הציבורית ברחוב הסמוך למקום מגוריה. מדובר בגינה בתוך חורשת עצים ולא מדובר כלל בגינת כלבים. לכן, לא ברורים טענות ההגנה של הפונה אשר שיחררה בניגוד לחוק את שני כלביה אשר הסתובבו במקום.
ראוי לצין כי בכניסה לגינה מוצב שלט ובו התראה כי המקום מצולם ומפוקח על ידי החברה לביטחון.
לפונה עומדת הזכות להגיש ערעור אשר יבחן כחוק על ידי התביעה העירונית.

WhatsApp Image 2022-08-25 at 15.06.43
צילום: עדי כהן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות