n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: אייל מושיוב חוזר ובגדול

ראשון לציון: אייל מושיוב חוזר ובגדול

אייל מושיוב, המשנה לראש העיר לשעבר ואיש חזק מאוד בעיר, פרש מהחיים הפוליטיים לפני כשנתיים אבל רמז שעדין לא אמר את המילה האחרונה, כעת הוא חוזר להתמודד למועצת העיר ויש לו בשורה.

אייל מושיוב. צילום פרטי
אייל מושיוב. צילום פרטי

בעוד פחות מחמישה חודשיים יערכו הבחירות לראשות העיר ולבחירת חברי המועצה ו"גל גפן" ראשון לציון, הביא את הפתעת הבחירות:

אייל מושיוב, מי שהיה המשנה לראש העיר ואחד מחברי המועצה החזקים בעיר שפרש מהחיים הפוליטיים, שב ויתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר בסיעה עצמאית. מושיוב טרם חשף את הרשימה שירוץ איתה, ומי האנשים שבחר לרשימתו אבל דבר אחד ברור, החיידק הפוליטי והעשייה הציבורית נמצאים ב- D.N.A שלו.

מושיוב, בן 55,נשוי למלי, אב לאיתי שנשוי לאור, ואב לשיר ועידו הוא ללא ספק אדם מוכר בעיר, שסייע למאות תושבים באופן אישי בתקופת היותו חבר מועצה ומשנה לראש העיר, כעת עם חזרתו הוא נראה בשיאו ומוכן להסתער על הבחירות הקרובות ולחזור בגדול.

"התלבטתי רבות, והתייעצתי עם בני משפחתי ומעגל חבריי הקרובים ביותר" מסביר מושיוב ל"גל גפן" וכולם היו תמימי דעים שעליי לפעול לפי צו ליבי, עוד הוסיפו ואמרו כי הפעילות הציבורית בוערת בעצמות, לכן על אף המחירים הכרוכים בכך, אני מרגיש סוג של חובה להתמודד בבחירות הקרובות וזאת כדי להמשיך לתרום ולעשות טוב לעיר ולתושבים. עשייה הציבורית היא חלק ממי שאני.
כמו כן יש לי ניסיון רב ואני בעל רצון ונכונות לתרום מעצמי ככל שאידרש לטובת קידום העיר ושיפור איכות החיים של כולנו".

לפני מספר שבועות, הכריז מושיוב כי יתמוך בבחירות הקרובות בראש העיר רז קינסטליך לראשות העיר, וכעת לאחר לבטים רבים החליט לשוב ולהתמודד.

מושיוב וקינסטליך
אייל מושיוב וראש העיר רז קינסטליך

מה לדעתך חשוב לשנות בעיר?

ראשית, נפעל להחזרת הרכבת הקלה לראשון לציון, נעשה ככל שביכולתינו לשפר ולהנגיש את השרות לתושב, נפעל , באופן אישי, לסייע לתושבים להתמודד עם הממסד הגדול, העירייה, שמעצם טבעו נתפס בעיני התושב לעיתים כאטום.
אני בטוח שכל מי שפנה אליי בעבר עם קושי, בעיה שלא הצליח לפתור והתלוותי אליו בין משרדי העירייה, סייעתי לו, ופתחתי עבורו דלתות עד פיתרון הבעיה , יכול לשתף בכך, ולהעיד שנכנס מוטרד ואף מתוסכל, ויצא עם חיוך ענק. חיוך זה אחד הדברים שגורמים לי סיפוק, וזוהי תחושת השליחות שממלאה אותי. כמובן שיש דברים נוספים, אפרט את היתר בהמשך.

כחבר מועצה שנים רבות, איך להערכתך תראה המפה הפוליטית בעיר?

להערכתי, הרכב מועצת העיר ישתנה ונזכה לראות במליאת המועצה פנים חדשות.

לגבי הקואליציה העתידית, ראש העיר הינו אדם שדוגל בשקיפות, שיתופיות, עבודת צוות, ולכן גם הקואליציה שלו תיראה בהתאם.

תרמת רבות לעיר ראשון לציון, במה אתה הכי מתגאה?

במהלך כהונתי במועצת העיר (שהינה מעל 13 שנים) עשיתי המון דברים, ואחד מהם הוא פארק הפיראט בחוף הים.

כשילדיי היו קטנים בשבתות חורפיות שמשיות נסענו לפארק צארלס קלור בתל אביב כדי להנות ממראה הים ומהמתקנים בפארק. כשהחזקתי את תיק חוף הים, החלטתי שהכרחי שיהיה משהו עוד יותר יפה, מזמין ומלהיב בחוף הים של ראשון לציון, והצלחתי בסיוע ראש העיר לשעבר, דב צור להקים פארק מפואר, צבעוני ומכובד. כל פעם שאני עובר ליד הפארק, ורואה את האושר של משתמשי הפארק, כולי מתמלא בסיפוק אדיר. בנוסף, פעילותי הרבה כיו״ר וועדת הנחות בארנונה, במסגרת תפקידי נתקלתי במקרים לא פשוטים ואף קשים ומורכבים בהם סייעתי לתושבים רבים.
עצם העובדה שהצלחתי לסייע, וההחיוך חזר לפניהם ,ריגש אותי עד דמעות בכלל, היו לא מעט רגעים מרגשים במהלך שנותיי במועצה.
צריך להבין שחבר מועצה הוא כתובת לתושב שרואה בו מוצא אחרון לעזרה. נבחר ציבור צריך לשרת את הציבור.

אני אדם שאוהב אנשים, אוהב להקשיב, פועל מהלב , ובעל נפש חפצה לסייע לתושבים, ולקדם את העיר היקרה שלנו,עיר עם איכות חיים, עם חזון, חינוך כערך עליון, עיר במרכז הארץ בעלת פוטנציאל גדול להיות המרכז החדש של המדינה.
אנו נהיה חלק מהנהגה שתוביל את ראשון בכיוון הנכון".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. תותח רציני העיר מחכה לך

  2. מה הסיבה לפרישתו הפתאומית, האם היה משהו קשור לשחיתות/ מנהל לא סביר? והאם הכל תקין מאותה סיבה שנאלץ לפרוש?, למה לא נשאל על הקשר שעזב… ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות