n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / קאנטרי בראשון לציון יפצה מאמנת שחייה במאות אלפי שקלים

קאנטרי בראשון לציון יפצה מאמנת שחייה במאות אלפי שקלים

מאמנת השחייה הותיקה פוטרה בטענה כי היא הגיעה לגיל פרישה, אך למעשה היא פוטרה בגלל קיצוצים וזכתה בתביעה נגד הקאנטרי בו עבדה 24 שנים

בריכה שחיין שחייה צילום PIXABAY
צילום אילוסטרציה- PIXABAY

בשנת 2018 כאשר הייתה מאמנת השחייה בת 65, היא קיבלה הודעה על כך שהגיעה לגיל פרישה ולכן תפוטר מעבודתה בקאנטרי בראשון לציון. היא הוחתמה על מסמכי סיום עבודה ורק לאחר שחתמה עליהם הבינה כי יש בהסכם, סעיפים לא נכונים שייפגעו בפיצויים המגיעים לה.

היא ביקשה לבטל את ההסכם, המעסיק סירב והעניין התגלגל אל בית המשפט. חמש שנים לאחר הגשת התביעה, קבע בית המשפט כי אכן הוסתרו פרטים חשובים מהתובעת במהלך חתימת ההסכם והפיטורים נבעו למעשה מקיצוצים ולא מסיבת הגיל של המאמנת.

שופט בית המשפט קבע כי התובעת הוטעתה וחתמה על ההסכם שלא מתוך החלטה מושכלת. הוא חייב את הנתבע לשלם לתובעת תוספת פיצויים של למעלה מ- 190 אלף שקלים, מענק הסתגלות של חצי שנה בסך 62 אלף שקלים וגם 10 אלף פיצויי הלנת שכר וכ-15 אלף הוצאות משפט ושכר טרחה לעו"ד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות