n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / פרשן ערוץ 5 לעג למאמן הנבחרת שמתגאה בבנו האוטיסט. אחיו: "אם זו לא רשעות, זו טיפשות"

פרשן ערוץ 5 לעג למאמן הנבחרת שמתגאה בבנו האוטיסט. אחיו: "אם זו לא רשעות, זו טיפשות"

אופיר חיים, תושב ראשון לציון ומאמן הנבחרת הצעירה בכדורגל שהעפילה לחצי גמר המונדיאליטו נוהג בתום כל משחק לשוחח עם בנו, ילד עם צרכים מיוחדים, ולחזק את רוחו. הפרשן רז זהבי לעג לו: "כל הזמן להבליט את זה... זה מוגזם... פתטי". אבי חיים, אחיו וסגן ראש העירייה, זעם: " אתה בכלל יודע מה זה להיות הורה לילד עם צרכים מיוחדים ולהיאבק כל הזמן? תתבייש!". ערוץ 5: "זהבי יבהיר את דבריו בתוכנית הקרובה"

תמונה של WhatsApp‏ 2023-06-08 בשעה 09.40.34
קרדיט צילום: צילום מסך מערוץ 5

בשעה שהציבור בישראל חוגג את ההישגים ההיסטוריים של נבחרת ישראל בכדורגל עד גיל 20, בחר פרשן ערוץ 5 למתוח ביקורת על המאמן אופיר חיים.

הביקורת של רז זהבי לא התמקדה במקצועיות של חיים, במזג רוחו, באמירה בעייתית שלו או בכך שהעפיל, בניגוד לכל התחזיות, עם הנבחרת הצעירה לחצי גמר המונדיאליטו שמתקיים בארגנטינה – הישג חסר תקדים בכדורגל הישראלי. זהבי בחר לבקר את חיים, אב לילד על הרצף האוטיסטי, על כך שבכל ריאיון הוא מזכיר את בנו, מקדיש לו את ההישג הספורטיבי ומחזק את רוחו.

"כל פעם עם הסיפור האישי", אמר זהבי בשידור. "כל הזמן להבליט את זה… להראות, לצלם את השיחות (בטלפון הנייד) עם הילד בציבור זה מוגזם… אתה לא יכול… יש מה שנקרא גבולות… אתה מבין כמה זה פתטי?".

דבריו של זהבי עוררו סערה ברשתות החברתיות. אבי חיים, אחיו של אופיר וסגן ראש עיריית ראשון לציון, לא יכול היה לשתוק לנוכח הדברים.

סגן ראש העיר אבי חיים. צילום פרטי
יצא להגנת אחיו ואחיינו. סגן ראש העיר אבי חיים

"חושך ואור", פתח וכתב חיים בפוסט שפרסם. "אני לא נוהג להגיב לתקשורת, אך הפעם אחרוג ממנהגי. רז זהבי, אני נבחר ציבור, אני בעד ביקורת ואני לומד ממנה, אבל כאן לא מילאת את תפקידך כאיש תקשורת. זו אינה ביקורת ובדבריך אין ולו טיפה של מקצועיות. להציג את הסיפור האישי ולשים את ה הזרקור על ילדים מיוחדים זה פתטי? לתת תקווה זה למחזר? להראות שיחות מוטיבציה שנותנות כוח אדיר זה מוגזם?

להאמין ביכולת של החברה הצעירים שעושים את הבלתי יאמן זה נמאס? נמאס לך לשמוע על אור האחיין שלי?!

"אתה בכלל יודע מה זה להיות הורה לילד עם צרכים מיוחדים ולהיאבק כל הזמן, כל דקה מרגע שהוא נולד, כל הזמן לדאוג לו בהווה ובעתיד?

זאת המציאות של אחי אופיר והיא שונה מהמציאות שלך. אבל במקום לשקוע בייאוש ורחמים עצמיים הוא בוחר לחיות את החיים אחרת – לתת תקווה, להעצים ולשתף יש בעיה עם זה?!

מר זהבי היקר, אני שואל אותך האם אנחנו לא מלמדים את הילדים שלנו לקחת את הקשיים שלנו? להיבנות מהשברים? לא להישבר גם כשקשה?…

"אם זו לא רשעות, אז אולי זו טיפשות, חוסר הבנה בספורט או סתם תשוקה לתשומת לב, לעוד כמה לייקים וכתבות על חשבון אחרים.

"אני חלילה לא מאחל לך כל רע מר זהבי, אבל עם הביקורתיות, המרירות והשטחיות שלך, אפילו שעה אחת משגרת החיים של אופיר חיים לא היית יכול לעבור…

"לדעתי, מעבר לגאווה הלאומית ולאופטימיות לעתיד, הערך המוסף והחשוב שיש במסע הזה, זו הפניית הזרקור לילדים בעלי מוגבלות, לחשוף את הקשיים של ההורים והמשפחות שמגדלות אותם ואת ההקרבה האדירה שזה תובע מהן.

זכותך לבקר מאמנים אחרים, אולי שחקנים, אבל לא את הילדים המיוחדים, כי בזה אלחם עד תום. זהבי תתבייש !!!

"לך אופיר אחי היקר, אני יודע שתכעס עלי על הפוסט הזה, אבל זה חזק ממני. אני פשוט לא יכול לשתוק. אחי היקר, מדינה שלמה גאה בך ובמי שאתה…

"תמשיך לרגש, תמשיך להצליח, תמשיך לחנך את הדור הבא של הכדורגל הישראלי ובדרך גם לחנך מעט את כולנו, להאמין, לקבל את האחר, להתחבר לרגש, לצמוח מתוך המשבר. ותמשיך לתת במה לילדים המיוחדים, כי זאת מציאות חייך… אוהב אותך, גאה בך ומתבייש כמו רבים בדבריו של רז זהבי".

אורלי, אשתו של אופיר חיים, הגיבה לפוסט של גיסה וכתבה: "כל כך נכון! הלב מלא גאווה באופיר שחשף, חושף וימשיך לחשוף ולקדם את הנושא. מאחלת לכולם שיהיו תמיד בצד הנותן".

מערוץ 5 נמסר: "רז זהבי יבהיר את דבריו בתוכניתו ביום חמישי".

זהבי סרב להגיב.

אופיר חיים
המאמן אופיר חיים מדבר עם ילדיו אחרי ההעפלה ההיסטורית לשמינית הגמר. צילום: מסך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

94 תגובות

  1. מייק גטנר

    לפטר את זהבי מערוץ הספורט רמה נמוכה שידר כל החיים וזה מה שהוא שווה ליגה ג בושה של אדם

  2. ארנסטו הירשברנד

    זה. המשך לקו הקיים בתקשורת ובמקרה זה הכתב חייב ללכת ולראות מה זה יחל עם צרכים מיוחדים ולסיכום בושה למדינה שיש לנו עתונאים כאלה

  3. עופר גולדשטיין

    זהבי רמה נמוכה. מאד.

  4. עכשיו עוד יותר אני מצדיע לבן האדם המיוחד למאמן נבחרת ישראל אופיר חיים שבלעדיו הנבחרת לא היתה מגיעה לשום דבר במונדיאל הנוער, ומה שאתה עושה עם הבן שלך תמשיך ואל תרפה בדרכך , אתה עושה עבודת קודש ומי שלא מבין את הצורך האמיתי של הבן שלך הוא פשוט בן אדם אדיוט.

  5. כרגיל, רז זהבי מתנהג באיוולות ובטיפשות שאינה יודעת גבולות. בחירת הנושא אותו הוא תוקף לא תמיד עולה בקנה אחד עם הנורמלי ו/ או הנהוג בדרך כלל.
    זהבי תמיד בוחר להקניט אישים מעולם הספורט בפרט ומפעם בפעם הוא נוהג לתקוף, להשמיץ ולהכפיש אנשים על לא עוול בכפם. אופיר חיים במיוחד כיום הוא קונסבצוס , מאמן כדורגל של נבחרת הנוער של ישראל אשר הביא את הנבחרת להישגים ולגבהים אשר הכדורגל הישראלי מעולם לא זכה לגעת או להתקרב אליהם. ובמקום להלן ולהאדיר את המאמן המיוחד והמצויין הזה, בחר זהבי לדקור את המאמן בנקודה הכי הכואבת והכי הרגישה אצלו והיא אינה קשורה לכדורגל בכלל.
    לתקוף את אופיר משום שהוא בחר לחזק את בנו בעל הצרכים המיוחדים בראיונות סיכום אחר משחקי הנבחרת המצוינת שלנו , זה דבר שפל וחסר כל הגיון ולו שמץ של אנושיות. אדם כזה כרז זהבי אשר זועק לתשומת לב , נוהג לקטול, לסכסך ולטנף על אנשי ספורט בכירים , על בעלי קבוצות, שחקנים ואישי ציבור בפרט מעולם הספורט.
    אנטיגוניסט קלאסי אשר אינו ראוי לשמש כמנחה פאנל בשידורי ספורט. כל ערוץ תקשורת אשר מאפשר לאדם שפל זה לעבוד ולתת לו במה להנחות תוכניות ספורט וכדורגל , הוא ערוץ אשר חוטא לאמת ומחטיא את המטרה.

  6. דומה כי רז זהבי נוהג להטיל רפש ולהכפיש אישים מעולם הספורט. לא פעם נדמה שזהבי אוהב "להדליק" גוף/מוסד/מימסד או, בעלי קבוצות על מאמן זה או אחר, על שחקנים וכדומה. ובאותו הזמן הוא ממש מתענג על מעשיו וחוכך ידיו בהמתנה לראות האם דבריו והערותיו אכן עוררו את מי שהוא התכוון לעורר והאם אותו האדם אותו הוא סימן , אכן קיבל את גמולו ועונשו כפי שהוא ציפה.
    לא פעם נשמע זהבי בשידורים אותם הוא מנחה, יוצא נגד מאמני כדורגל ורומז לבעלי אותו המועדון בו מאמן האדם שאותו הוא סימן שמוטב לו שיפטר אותו כי הוא החליט שהוא אינו מתאים. סיכסוכים מהסוג הזה הם הדבר הכי האהוב על זהבי הנבזה. הוא אדם שאין בו אף לא טיפ טיפה של טוב לב והתחשבות הזולת, הוא אוהב לדרוס ולרמוס וכשהוא מצליח במזימתו, הוא חוכך ידיו כמרוצה מעצמו ומייד הוא פונה לבחירת יעד חדש להכפשה ולהביא לפיטוריו של אותו היעד שהוא סימן.
    הוא ממש נהנה ממעשיו הלא מוסריים ונראה שהוא חש סיפוק רב ממעשיו הנבזים.
    אדם לא מכובד, לא מוסרי ובכלל לא מקצועני בענף.
    להמשיך ולהעסיק את רז זהבי בתקשורת הספורט זה כמו יריקה בפרצופם של אנשים/אזרחים ישרי דרך , הגונים, נאמנים אוהבי אדם.
    לפטר את רז זהבי מערוץ הספורט ומכל תחנת רדיו.

  7. סתם טיפש עם פה גדול רז הזה….. מאוס!!!!

  8. שלום יוסף

    זהבי היקר השתן עלה לך כבר מזמן לראש תרגיע כצאת דרך ארץ

  9. בושה וחרפה לפרשן ןלערוץ! כאב לילד על הרצף, אופיר חיים מחזק ןנותן דוגמא למאות אלפי הורים ואחים לילדים עם מוגבלות.
    תתבישו לכם!

  10. הכי חשוב זה שמתמודדים, מתגברים ומסתדרים .

  11. מרגש ומרשימה מאוד התגובה שלך כאחד של אופיר חיים שעשה נפלאות עם שחקני הקבוצה והגיע להישגים גבוהים במיוחד.הערכים מחלחלים גם לחברי הקבוצה שהשתתפו בצער החיילים הנופלים.אופיר אבא ומאמן עם ערכים שעוד יביאו לשינוי חברתי.קבלת האחר השווה בחברה ובעיקר בהפחתת תיוג בני אדם.והלוואי וכפי שכתבה אשתו של חיים נהיה תמיד בצד הנותן!!

  12. צריך לפטר את רז זהבי. איש דוחה שם ואז לאוכלוסיה שלמה. במדינה בה ילדים אוטיסטים הם שקופים כל איזכור הוא מבורך. יפוטר רז זהבי.

  13. בהחלט טיפשות ובורות!!! לצערנו חלק מהאנשים נשארו בכיתה א' ללא יכולת הבנה והכלה. זר לא יבין את מלחמת היום יום וההתמודדות!!!!
    אין עליכם ועל בנכם!!!! אלופים💪
    נטרלו רעשי רקע מיותרים ומטופשים.

  14. זהבי קשקשן בילתי נלאה. כשחילקו רגישות וחוכמה הוא לא היה בסביבה…הוא חיפש טבעות.

  15. אוהד כדורגל

    נו,מה עבר אפשר לצפות מרז זהבי, אינטרסנט ולא המטלית הכי לחה בחבילה, הלשון המעטה, ומערוץ 5 שמקדש את הרכילות והצהוב על הספורט? זאת הרמה שלהם. אן יותר נכון, תת רמה.

  16. מסכים עם כל מילה מרגש ישר כח
    ובז לזהבי .
    ראוי שיפורסם התנצלות ומהר

  17. שאפו ענק לאופיר חיים , בן אדם פשוט וטוב , לעומת האפס המאופס הזה רז זהבי – שכל תכנית וכל פעם שמופיע על המסך מתגלה כסמרטוט רצפה ופחות אשפה מהלך.
    מלבד קריקטורה ב"בובה של לילה" אין לו מקום על המסך ושיתביישו קברניטי ערוץ 5 בבחירה בו כמנחה

  18. יובל יובל

    צודק אל של אופיר ורז זהבי וואו איש בריא יפה מצליל היה בהישרדות מלך העולם פרשן מביע דעה חורץ גורלות יאללה לך הביתה מותק תודה ושלום תתבייש תלמד לכבד כל אדם ובטח את הבן של אופיר ובטח מאמן נבחרת המדי ה שלל שעשתה הישג נפלא אתה בושה ואתה גורם לי לחשוב רע עלייך כאדם וזה לא טוב אתה פשוט אכזבה לעולם לא תשפוט אדם עד שתיהיה במקומו ומה שרואים משם לא רואים מפה אתה לא כזה גדול ואתה בטח לא זכאי לשפוט אדם כל אדם באשר הוא וחיים אופיר תשאר אתה לחלק תבוא טוב לחלק פחו. אתה תשאר אתה שבת שלום ותודה על נבחרת מובחרת בראשותך מכל הלב אחי

  19. לפטר את זהבי מידית.
    לא ראוי להיות פרשן ובכלל להופיע בפני ציבור.
    ולאופיר תמשיך בדרכך הקדושה.תתעלם מאזובי הקיר שבדרך.

  20. אופיר אתה איש רגיש ומיוחד, נותן המון כח והשראה להמון משפחות ואנשים, ריגשת מדינה שלמה! אין מה להתייחס לשדר או פרשן כזה או אחר שאינו מבין את כח המודעות וההתמודדות עם ילדים עם צרכים מיוחדים שאתה העלאת
    תודה רבה לך איש יקר ומיוחד.

  21. מה יש לא להבהיר פשוט שיתנצל ויאמר טעיתי רציתי עוד 2 דקות תהילה כפי שאני אוהב והפעם עשיתי את זה בטעם רע מאוד. בושה!

  22. לא יאומן! מה יש פה חוץ מרוע טהור?! צריך, רצוי וטוב להעלות על נס ולהראות לכולם את הילדים הטהורים האלה – כמה אפשר לקדם אותם ושאף טחד לא יירתע מהם. הם יכולים להיות ולתרום לכל חברה באשר היא, וחובה להעלות אותם על נס. תתבייש רז זהבי. מעניין איזה תירוץ תתן, דוחה.

  23. פשוט בושה וחרפה אדון זהבי ואתה יודע מה? אבי אחיו של אופיר לא רצה לאחל לך לחוות את מה שאופיר ומשפחתו חווים אז אני מרשה לעצמי לאחל לך כן לחוות את זה!!! כסבא לשני נכדים על הרצף אין לך שמץ של מושג איך חיים ככה… אתה צריך להתבייש!!! תמיד ידעתי שאתה חתיכת טיפש

  24. מנשה גרשון

    כהורה לילדה בעלת צרכים מיוחדים
    אני רק רוצה להגיד לך מר רז זהבי שאתה אידיוט ופח זבל אנושי.
    אם רק היית מבין כמה החיים שלנו הם סביב הילדים המדהימים האלה וכמה חשוב לנו לאהוב אותם.
    חתיכת טיפש מטופש שאתה בעצמך חצי מגמגם ועילג.
    מאחל לך שתקבל רק חרא

  25. רז הזה חתיכת כלומניק… רבע שעה לא היה מעביר עם הבת שלי, אידיןט

  26. מאיר אהרוני

    אני מתבייש ברז זהבי מי מששטחי ופתטי זה אתה אני האבא לילד עם צרכים מיוחדים מתבייש בך.להבליט את האוכלוסיה הגאה זה בסדר אבל נכים לא רז אתה מקבל מיקרופון הגיע הזה שתתן במה גם לאוכלוסיות שונות אולי אין לך זכות להבין את אופיר הוא גיבור בעיניי שבת שלום

  27. צריך להעיף את זהבי הרכלן בשטחי מערוץ הספורט

  28. לצערי גם ברחוב הספורטיבי רז זהבי מופיע לא עם הרבה מוח ושכל ומנסה להראות שהוא חכם גדול אח מר קופמן שממנו זהבי פוחד מעמיד אותו על מקומו

  29. כל הכבוד אבי וכל הכבוד אופיר חיים היקר הבאת לנו גאוה לשנים רבות יש כלבים שמקבלים מיקרופון וחושבים שהם אלוהים אופיר רז לא מגיע לנעליים שלך ולמה שהגעת עם הנבחרת לצערי בטמבלויזיה לא יעשו לנבלה כלום כל פעם שישדר נכבה את המסך זאת התשובה לרשע

  30. זהבי תתבייש לך הייתי בטוח שאתה אדם אחר …. אבל מסתבר שאתה כמו כך העדר כאבא לילד הרצף אבא שגאה בבן שלו כמו אופיר תמיד נדאג להבליט ולהעצים אותם הם המהות והטוהר של החיים גועל נפש תתבייש

  31. את התכנית הבאה אני לא אראה.

  32. רז זהבי הזה אידיוט עם דיפלומה!
    אין שכל אין דאגות.

  33. יעקב מוגילבסקי

    זהבי תת רמה מוריד את שיח הספורט לרמה נמוכה לצערי שאתה רואה את המנחים המדהימים של ערוץ הספורט אתה מבין שרז זהבי לא מתאים לרמה של הערוץ

  34. אני חושב שזהבי איש אטום ואין לו מקום בתקשורת,ושלא לדבר על ספורט שבספורט מדברים על ספורט.
    מי שלא מבין צרכים מיוחדים,ואוטיזם…לפני שיהיה מול קהל,שילך ללמוד מעט את הנושא.
    אופיר חיים,אישית אני גאה בך על היותך אבא שכזה וממהר תמיד ליצור קשר עם הבן.זה רק מראה איזה אנושי אתה,ואיזה אבא נהדר.
    למרות המרחק,הבן שלך מספר 1.
    ותודה לאופיר על עבודה נהדרת ותקופה יפה שהבאת כל בית לישראל להתגאות בנו,בישראל..

  35. שמשון אחרק

    כאבא ל 3 ילדים שתרמו ותורמים לקהילה.
    וכאבא שסייע לבת שלו עם הקמפיין לתרומות למוסד שלווה למחנה הקיץ . ברוך ה' הגיעו ליעג.
    ביתי הקטנה הדריכה 4 שנים בכנפיים של קרמבו בקרית גת. והשנה זכתה (זו הגדרת ביתי היקרה) להתקבל למוסד שלוה בשירות לאומי.
    היינו במקרה אמש בכנס סיום להורים של בנות השירות בשלווה. צריכים לראות את הנערות הצילות האלה איזו אהבה המסירות והערצה לחניכים/חניכות שלהן.
    והמוטיב המרכזי של כל הבנות "זכות ענקית לנו להיות מדריכות בשלווה לחניכים המיוחדים האלה" ומי שחושב שזה קל לא יודע מה זה ילד עם צרכים מיוחדים. ומתי שהיא באה לשבת הביתה אז הסיפורים והחוויות מנת חלקנו.
    שבת מבורכת.
    יישר כח לאופיר חיים על הטיפול המסור לבן שלו עם הצרכים המיוחדים.

  36. אתי יוסף הכהן

    רז זהבי עילג וסובל מבריחת מוח!!!
    ה׳ נותן אגוזים למי שאין שיניים…

  37. לא הכרתי ולא ידעתי היום אני גאה להיו בן העיר הזו וגאה בבעלי התפקידים. יישר כוח.

  38. שמוליק אלטמן

    זהבי יהיר שחצן ואינו מבין דבר בכדורגל
    ועכשיו מצא לו עילה לזלזל באבא ענק שמטפל יחד עם רעייתו בילד מיוחד,
    זהבי צריך לעוף מכל כלי תקשורת אפשרי-האיש דיביל,
    הקול שלו מרגיז וההתנהלות שלו שחצנית-זהבי עדה טובה לעצמך צא לנו מהפריים-שבת שלום דיביל

  39. זהבי הוא טיפש בלתי נסבל, מאז ומעולם. איש רדוד וצווחן, ללא טיפת אינטליגנציה.

  40. אם זה מה שאמר השדרן הוא טמבל גמור.אתה פקשן ספורט ולא שום דבר אחר. מתפלא שערוץ 5 לא העיפו אותו קיבינימט

  41. זה ידוע לכולם שזהבי הוא אידיוט חסר מוח

  42. אחרי הדברים שאמר הפרשן רז זהבי בהתייחסו לילד עם צרכים מיוחדים של מאמן הנבחרת הצעירה אופי חיחם הנהדר, ערוץ הספורט לא יכול להשאירו לעבוד שם, אם הוא מכבד את צופיו ואת עצמו. בושה ועלבון כזה לכולנו שזהו פרשן בישראל.

  43. אופיר תהיה גאה במה שאתה עושה ובבן שלך.תמיד תדבר עליו ואני מחזק אותך והאצילות נפש שלך
    לצערי להרים מצעד גאווה ולדבר על הומאים ולסביות יותר מעניין את התשקורת.

  44. בושה וחרפה אח מי יודע את הכאב של ההורים לנו יש 2 ילדים זהבי מוזמן לראות אותם. ולך אופיר ולאשתך ולמשפחה זכיתם כן אבא בשמים רואה הכל ככה אנחנו אומרים שזיכנו ש שלום בהצלחה בהמשך

  45. רז זהבי איש טיפש ורדוד!!!
    הופך כל תוכנית בהשתתפותו לנמוכה וטיפשית
    הגל שלו הגיע לחוף….
    די !!!!!

  46. שילך למקור גלידה במקום לדבר על ילדים מסכינים ועל ההורים שלהם שילך ללמוד מה זה להיות בן אנוש .. שיתביש לעצמו .
    הוא צריך להתנצל בפני המאמן שהביא אושר למדינה שלמה . ומה הוא עושה יושב באולפן מדבר על ילדים עם מוגבליות במקום לחזק את המאמן ואת המשפחה של המאמן ..

  47. עוד מזמן אני ללא מתייחס לעילג הזה היגיון, של אדם.. ביזיון … תת אדם ..
    משפחת חיים המרגשת המון בריאות אושר נחת וחיים טובים ומאושרים

  48. רז זהבי תתנצל, לא מתאימה לך בורות ותגובה כזאת

  49. אני ישראלי

    פרשן קקא, מתהדר ביכולות להגזים ודבר בסגנון מקצועי, אך מה זה שווה אם אתה קקא של בן אדם.אני ישראלי

  50. אופיר חיים מקסים
    מי שלועג לו, שיתבייש

  51. לפטר אותו במיידי….אין בושה אין הבנה אין כלום בראש של האנשים שמרשים לעצמם לשחרר את הלשון שלהם…בלי קשר למוח…אין אפילו צורך שיסביר….כי הוא לא מבין את ההתמודדות הזאת…אף אחד גם לא דורש שיבין…הוא חייב לכבד…והיום אין כבוד לכלום…בושה

  52. אריאל וינר

    זה קורה כשכל שוער עלוב הופך להיות פרשן אז מה מתפלאים על רמת התקשורת

  53. זהבי מי אתה ביכלל פח אשפה של בנאדם מי נותן במה לאחד כמוך בבסהכ פרשן פח אתה יודע מי הילדים האלה מה זה אהבה לילדים האלה תתבייש

  54. רז זהבי בעוד אחד מהפרשנויות העלובות שלו. ערוץ הספורט חייב להעלות את האיכות ולהיפרד מכל הקשקשנים. לא מבין מה קופמן עושה שם, גם שלמה שרף צריך ללמוד להיפרד עם כל הכבוד.
    רז זהבי הוא עוד קשקשן, סיקור הליגות הנמוכות, זה מה שהייתי נותן לו, לא יותר.

  55. אני שנים עוקב אחר מר זהבי!!(אנימאמן מוסמך לשעבר במחלקות נוער )חייב לציין שאדון זהבי אין לו מושג בכדורגל לא מבין את המשחק !!!לא מבין מי מינה אותה לשדר בושה של אדם.מהיום אני חברי ומשפחתי לא נראה יותר את אדון זהבי החוצפן.

  56. זהבי חוצפן ומרשה לעצמו יותר מדיי.
    כדיי מאוד שהבהרת דבריו תהיה מוצדקת
    למרות שחובה להשעותו

  57. אלי סולומון

    תתבייש רז זהבי,ככה לא מתייחסים לילדים עם צרכים מיוחדים,חבל שלא בלעת את לשונך הארוך כמו נחש צפע,ולגלות אימפטיה לאופיר חיים בפרט ולכל ההורים בכלל,שוב תתבייש ןתתנצל בתוכניתך הקרובה בחמש באויר שאני תמיד צופה בה,

  58. הדבר היחיד שזהבי צריך לעשות בתכנית הבאה הוא לא להיות בה…כל דבר אחר הוא עליבות ותהום חינוכי של ערוץ שמתיימר לייצג ספורט אבל מייצג בנתיים רק רדידות ועולב אנושי

  59. זה כתב?
    מי הוא בכלל?
    אפס מאופס שלא השיג דבר בחייו המיותרים.
    אתה רוצה לדעת מה זה פאתטי באמת, גש למראה ותביט.

  60. רז זהבי תתביש! וכדאי שבעקבות דבריך תצא לחופשה ומהר.
    בושה וכלימה חוסר רגישות משווע.
    פגעת באלפי משפחות לא רק שמתמודדות דקה דקה עם האתגר שנכפה עליהם. ועושות זאת בקבלה מושלמת על גזירת גורל.
    גאים וחושפים את כל מה שפעם בימים חשוכים הסתירו.
    מתביישת בשבילך על אמירה מביישת של אדם שיושב מאוחרי מיקרופון
    ומרשה לעצמו לפגוע בציבור שלם.

    רצוי שתתנצל וצא לחופשה בת שבוע ובזמן זה תצמד למשפחה עם ילד/ה אוטיסטית.
    אחרי שבוע כזה מבטיחה לך שלא תתבטא כך
    ולא תעז לדבר או לחשוב כך שוב.
    לא מפסיקה להזדעזע על כך שעדיין בימנו אנשים נאורים או אולי לא חושבים ככה.
    עצוב!!!
    ואם תרצה להעביר ביקורת על אדם מדהים כמו אופיר חיים תחפש נתיב פגיעה אחר.
    בנתיים תמשחך להתבייש.
    ןעל זה נאמר מכה עוברת מילה נשארת.

  61. איש חשוך בגלל אנשים כמוך החברה הישראלית כל כך מגדרית
    אופיר חיים איש ענק וכל הורה לילד עם צרחים מיוחדים אנשים נדירים עם כוחות מיוחדים שיש להם נקודת מבט שונה וערך שונה משלך ההצלחה שלו היא האושר של הילד ובמקום למתוח ביקורת על שיחת טלפון שגורמת אושר בחרת להשמיץ רק בריאות

  62. רז זהבי לא אשם,המעסיק שלו אשם.
    שעובד שם פרשן ברמה כזאת נמוכה.

  63. הצעתי, כאב לילד עם מגבלות, לפרשן, שמעולם לא שמעתי אותו
    ארל תסביר, אל תתרץ, אל תתנצל
    לך ליום אחד למוסד בו מתחנכים ילדים אלה
    אם יש בך גרם אחד של אנושיות
    אולי ורק אולי, תלמד משהו

  64. התמלאתי דמעות כשקראתי את דבריו של האח. איזו משפחה מקסימה,מלח הארץ. עם אנשים כאלו האור בסוף ינצח!

  65. זהבי….תת רמה בכל שידור שלך…. שברת שיא של שפל

  66. בושה וכלימה לרז זהבי ,איזו תשובה אתה יכול לתת לטימטום כזה ,תתנצל בפני כל ההורים לילדים עם רצף אוטיסטי ואל תנסה לתרץ את דבריך ,להבא לפני שאתה מעביר ביקורת תעשה רגע חושבים אם התשובה שלך הולמת ולא פוגעת באנשים.או שתאמץ את המשפט סייג לחוכמה שתיקה

  67. לפעמים אני לא מצליח להבין את המגישים והפרשנים באיזה חוצפה הם לוקחים את הבמה ומחליטים לדבר כרצונם. מי אתם שטתיפו או תדברו על מישהו אחר ועל הדברים האישיים שלהם בכזאת גסות ורשעות . אין מה להבהיר אדון זהבי בגלל שזה קיבל באז אז אתה רוצה להבהיר?? הפיקוח על השידורים חייבים אוטמ להשעות אותו. אולי ככה מגישים ופרשנים יחשבו פעמיים מה הם מוציאים מהפה.

  68. לומר דברים כאלה זה לא לעניין , פשוט גובל בחרפה. שום הסבר לא יתקבל כאן, רז זהבי חייב להיות מושעה לאלתר

  69. רז זהבי בנאדם דוחה הגמל לא רואה את הדבשת שלו ניכנס לכיסים של אחרים כמה מרוויחים שורה תחתונה להקיא מימך רז

  70. ישר כח כל הכבוד!!! זהבי בושה וחרפה!!!

  71. אופיר חיים ריגש עם שלם בהישג הנדיר שלו ושל הנבחרת, וכן הוא רצה לשמח את בנו בכל פעם שניצח,מגיע לו כל הכבוד פעמיים!!!!
    תגובה לא רואיה בלשון המעטה ולא במקום,
    תתנצל ויפה שעה אחת קודם!!!!

  72. איי איי אייי ליצן ישאר ליצן… לקרוא לו פרשן זה כמו לקרוא לתקלה – טעות….ליצן
    שיתנצל ויסתום את הפה

  73. טוב זהבי זה ידוע שהוא טיפש

  74. עצוב לראות את ערוץ הספורט שבחזית שלו עמדו אנשי תרבות כמו מודי בר און ואבי מלר מתדרדר לרז זהבי, קופמן ויתר הבהמות הצעקניות. אין בארץ תרבות ספורט וממילא אין תרבות של שידורי ספורט.

  75. פוסט מרגש של אבי חיים. אופיר אתה מביא גאוה והטיפול בילדך המיוחד מעורר התרגשות. אל תתיחס לכתבתב רז זהבי שאינו ראוי להקרא כתב, אדם ללא רגש ונשמה

  76. רז זהבי תת אדם, מתחזה לעיתונאי וחבר כל מושג. בושה לערוץ הספורט, ולא רק בגלל המקרה הזה.

  77. מר זהבי היקר , בבקשה ממך רק תתנצל, כל מילה נוספת ממך תהיה מיותרת ומטופשת .
    ולכם משפחת חיים היקרה, תודה על החשיפה , גם אני אמא לילד על הרצף ויודעת כמה חשוב שיראו ויכירו את הילדים הנהדרים שלנו . ולך אבי חיים תודה על המילים הכל כך נכונות ומחזקות . אין לי ספק שאתם משפחה מיוחדת !

  78. ואני אומר בוקר טוב אליהו… מאז שזהבי בתודעה הוא בולט בקצת חוסר טאקט קצת חוסר מודעות וקצת מחשבות חשוכות ובסוף זה היה צריך לצוף מתישהו. כל מאמן שמפסיד משחק כבר מועמד אצלו לפיטורים בהחלט מחרחר ריב ומדון ובגלל שזה נעשה בחיוך אז איכשהו משתפים פעולה עם זה אך הפעם פספס בגדול

  79. חוצפה, לפטר אותו מיד !!!

  80. הרבה שכל אין לפרשן הזה. עאלק פרשן

  81. זהבי קודם כל צריך לדעת לנהל פאנל. אין לו תרבות דיבר מתפרץ בזמן שאנשים מדברים לא מבינים כלום

  82. אני אבא לאוטיסטית ואני גאה בילדה שלי ובאופיר

  83. מה זה ערוץ 5.
    מי האדם שמנסה ללעוג למאמן הנבחרת הצעירה?
    אני חושב שיש להשעות אותו כמו את זהבי עצבני…

  84. הגיע הזמן להעיף את עלוב הנפש רז חלאת אדם המיץ של הזבל

  85. רז זהבי אתה מוגזם ופתטי. אין לך מקום בערוץ הספורט.

  86. רז זהבי צודק במאה אחוז,
    אין מנהסתם בעייה עם הילד חס ושלום, איפה בכל זאת הבעייה, שהופכים את זה לדבר המרכזי, אין פה טבעיות.

  87. בושה לערוץ הספורט שקודם כל צריכים להגיב בעוצמה על דבריו של הפרשן שלהם ולצאת בהודעה ברורה יותר מ… " הפרשן יבהיר את דבריו…" כל הכבוד לנבחרת ישראל על היכולות שגילו ולאופיר שמחזק את בנו ואולי מחזק בזה עוד ילדים על הרצף שההורים שלהם מתגאים בהם ויכולים לחשוף אותם.

  88. רז זהבי,karma is a beach והיא לא אוהבת יצורים כמוך

  89. תתבייש!!! זה מראה איזה לב של אבא יש לו. לא פלא הגיע להישגים עם הנבחרת הצעירה. מה הבעיה לפרגן????

  90. יעל חזות פרץ

    לפטר לאלתר את האידיוט הזה. בושה לערוץ ולמדינה.

  91. רע זהבי. עוד מטומטם שלא ברור מה עושה בטלוויזיה. לא מוסיף שמץ דבר חכמה לאף תוכניות או דיון, רק מבלבל תמח עם הדברים הכי טריוויאליים כמו בטוטו השכונתי.

  92. זהבי אחד הלקקנם הגדולים בערוץ הספורט לפעמים אני לא מבין איזה קריטריונים נמוכים צריך להתקהל לערוץ הזה

  93. ערב טוב אני מכירה את אופיר חיים שנים והוא תמיד מספר על בנו בלי קשר להצלחה שלו כל הכבוד לו הורה למופת ואדם צנוע מי שמכיר אותו יודע ❤️

  94. ארץ ישראלי

    מה שמצער כאן זה שערוץ ספורט ראשי בישראל נותן במה ומיקרופון אנשים כמו רז זהבי.
    שנוגע דרך הערוץ והמיקרופון ואנשים אחרים השפיע על דעותיהם הוא מראה כמה חשוך אדם יכול להיות כן אני קורא לערוץ 'ספורט 5 לחשוב עם אלה אנשים שהוא רוצה לשים בפרונט
    ערוץ ספורט 5 אני מתבייש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות