n
דף הבית / בת ים / בת ים חינוך / יש בית חדש לצופי הים של בת ים

יש בית חדש לצופי הים של בת ים

לאחר הזנחה של עשרות שנים, חנך ראש העיר צביקה ברוט יחד עם מ"מ ראש העיר אלי יריב וסגן ראש העיר יהודה הרוש את המבנה החדש הבטיחותי המתקדם והנוח של שבט צופי ים בת-ים, בנוכחות החניכים והצוות.

שיפוץ צופי ים 3 צילום דוברות עיריית בת ים
צילום: דוברות עיריית בת ים

השיפוץ בהיקף של שני מיליון שקלים כלל חיזוק המבנה ושיפוץ עומק נרחב הכולל החלפת תשתיות ביוב, מים וחשמל, הקדמת חדרים חדשים, עיצוב אדריכלי, הקמת חדרי שירותים ומקלחות חדשים ונוחים. כל השיפוץ והבנייה התבצע בשימוש של חומרים אנטי קוריוזיים הייחודיים לסביבה ימית זאת בנוסף לחידוש הגג לרווחת בני הנוער.

בשבט צופי הים יש כמאה חניכים המגיעים מספר פעמים בשבוע לפעולות השונות של תנועת הנוער הייחודית בעיר, ובשבט מעריכים כי אחרי השיפוץ היסודי והנרחב, יצטרפו עוד עשרות של בני נוער לתנועה.

שיפוץ צופי ים 2 צילום דוברות עיריית בת ים

ראש העיר צביקה ברוט בירך את צוותי העבודה המקצועיים ואת החניכים: "אחרי עשרות רבות של שנים יש לכם מקום חדשני, נוח, יפה ונעים להעביר בו את פעולות אחר הצהריים בתנועת הנוער, אני מברך אתכם בשהות נעימה, מלמדת ופורה, יחד עם החברים והצוות. העירייה השקיעה המון בשיפוץ של המבנה שהיה באמת שיפוץ נרחב ויסודי. שתהיה שנה מוצלחת ונעימה- גם בבית הספר וגם בתנועות הנוער!"

שיפוץ צופי ים 1 צילום דוברות עיריית בת ים

צילומים: דוברות עיריית בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות