n
דף הבית / בקעת אונו / גני תקווה: 'כפתור הפרפר' לדיווח אנונימי על אלימות במשפחה הוטמע באתר מועצת גני תקווה

גני תקווה: 'כפתור הפרפר' לדיווח אנונימי על אלימות במשפחה הוטמע באתר מועצת גני תקווה

מועצת גני תקווה מהרשויות הראשונות בארץ שהטמיעה את הפיצ'ר החשוב לדיווח על מקרי אלימות במשפחה, החל מהיום (חמישי) "כפתור הפרפר" זמין לשימוש התושבות והתושבים באתר המועצה.

butterfly-g218f04e07_1280
Image by chiplanay from Pixabay
בלחיצה על גבי כתפור הפרפר, ניתן לדווח או לפנות באופן דיסקרטי בנושאים הקשורים לאלימות במשפחה. מטרתו של כפתור הפרפר היא להקל על הפונה בקבלת סיוע מגורמים מקצועיים בלחיצת כפתור פשוטה וללא צורך בהזדהות. בנוסף, הפלטפורמה לא משאירה עקבות במכשירים הסלולריים או לחלופין נשמרת בהיסטוריית הגלישה. הפניות דרך הכפתור מגיעות באופן ישיר לעמותת "ל.א. לאלימות" הפועלת מזה עשרות שנים במדיניות זמינות למענה 24/7.
לחיצה על הכפתור פותחת בפני המדווח מלבד הדיווח, דף בו ניתן להיכנס לשאלון זיהוי למצבי סיכון, סימני אזהרה וטיפים נוספים, ואף מאפשר קבלת יעוץ ותמיכה לאנשים המתמודדים עם איבוד שליטה במטרה לעודד גם את מי שרואה בעצמו כצד האלים לפנות דרכו ולקבל ייעוץ דיסקרטי ללא שיפוטיות או האשמה. מטרה נוספת של הפיתוח היא להוציא את אלמנט הבושה מנושא האלימות במשפחה.
ליזי דלריצ'ה, ראש מועצת גני תקווה:

"אני רואה במיזם זה חשיבות רבה למיגור תופעת האלימות במשפחה. אני מקווה כי החיבור בין הצרכים של נפגעי האלימות, לבין הקידמה הטכנולוגית יצרו עידן חדש בו כל מי שחווה אלימות יוכל לדווח בצורה אנונימית ולקבל מענה מקצועי וסיוע בזמן אמת. אני שמחה כי גני תקווה היא בין הרשויות הראשונות בישראל בהחליטו להטמיע באופן מידי את הכפתור האתר הרשותי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. רברה ארניב

    אשריכם כל הכבוד
    "אל תעמוד על דם רעך"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות