n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / פרסום ראשון: תחנת רכבת "הראשונים" תיסגר למספר חודשים

פרסום ראשון: תחנת רכבת "הראשונים" תיסגר למספר חודשים

רכבת ישראל: "בחודשים הקרובים תיסגר באופן זמני תחנת ראשל"צ "הראשונים", לטובת העבודות, ועבור נוסעי התחנה יופעלו היסעים חינמיים, לצד תגבור הרכבות המתוכנן בתחנה המערבית של ראשל"צ – משה דיין"

תחנת הראשונים. צילום: פרטי
תחנת הראשונים. צילום: פרטי

כבר מעל לשלוש שנים שרכבת ישראל שינתה את תוואי הנסיעה של הרכבת מתחנת "הראשונים" לתחנות תל אביב בכך שהרכבת עברה דרך לוד. התושבים התלוננו כי גם ככה זמן ההמתנה לרכבת אורכת אורך כשעה והיו מספר עצומות של תושבים,  למרות זאת הקו לא חזר לקדמותו.

אך זו לא הצרה העיקרית שנוחתת על נוסעי רכבת תחנת "הראשונים":  בימים האחרונים נודע כי תחנת רכבת "ראשונים" צפויה להסגר.
לאחר פנייה של "גל גפן ראשל"צ"  לרכבת ישראל התברר כי בחודשים הקרובים תיסגר תחנת רכבת "ראשונים" לטובת עבודות תשתית.
מרכבת ישראל נמסר:   "פרויקט החישמול של רכבת ישראל, שמטרתו שיפור השירות באמצעות הפעלת רכבות חשמליות חדישות, ידידותיות לסביבה, ושקטות, צפוי להביא בחודשים הקרובים לשינויים בתנועת הרכבות ביזור ראשל"צ.
בשבועות הקרובים צפויה רכבת ישראל להפעיל את הקו החשמלי השני (אחרי ירושלים), בין אשקלון, ראשל"צ משה דיין, ת"א, ומסילת טבעת השרון. עם הפעלת הקו, תגדל תדירות הרכבות בקו, וכן יוארכו שעות הפעילות בשעות הערב והלילה, וכן יופעלו רכבות בימי שישי ומוצ"ש.
עם סיומן של עבודות החשמול בקו לאשקלון, תתחיל רכבת ישראל בעבודות החשמול באזור ראשל"צ הראשונים ובקו הנוסע ממנה ללוד. לכן, בחודשים הקרובים תיסגר באופן זמני תחנת ראשל"צ הראשונים, לטובת העבודות, ועבור נוסעי התחנה יופעלו היסעים חינמיים, לצד תגבור הרכבות המתוכנן בתחנה המערבית של ראשל"צ – משה דיין.
בעתיד, צפויה תחנת הראשונים להתחבר לקווים נוספים כגון 431".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות