n
דף הבית / בקעת אונו / צרכנות בקעת אונו / עיצוב מטבח מודרני בהתאמה אישית

עיצוב מטבח מודרני בהתאמה אישית

מהותו של המטבח המודרני בימינו הוא התאמה אישית. אין אפשרות אחת או פתרון כולל שמתאימים לכולם. לכל מטבח מידות, תצורה ואופי שונים. כל לקוח הוא שונה, בעל אופי, סגנון חיים וצרכים אינדיבידואליים

מטבחים
צילום: מטבחי next125

תכנון ועיצוב של מטבח מודרני צריך להיות מותאם למקום ובעיקר לאנשים. המטבח צריך להיות פונקציונלי, פרקטי, אך גם מעוצב ואסתטי באופן פרטני ובהתאמה אישית.

המטבח יכול להיות בסגנון ובעיצוב של הבית כולו על מנת לשמור על עיצוב רעיוני אחיד או באופן ייחודי רק לו. כמובן שכאשר המטבח פתוח לחלקיו האחרים של הבית תמיד צריכה להיות התייחסות כוללת. התמונה הכללית צריכה להיות שלמה ומשלימה. בוודאי כאשר מתכננים מטבחי יוקרה.

 

עיצוב מטבח מודרני

מרבית המטבחים היום הם מטבחים מודרניים. המטבח המודרני הראשון תוכנן כנראה בהזמנת משרד השיכון הגרמני לאחר מלחמת העולם הראשונה. הדגש היה על מקום ונוכחות לכל מה שהיה הכרחי למטבח באותם הימים: כיור, תנור וכיריים, משטח עבודה מצומצם, בהתאם לגודלו של המטבח, ומקומות אחסון למה שהכרחי למטבח.

היום השתנו הצרכים והאפשרויות. קירות הוסרו, המטבח נפתח לפינת האוכל, לסלון ואולי לחללים נוספים בבית והעיצוב שלו הפך לחלק משמעותי ממנו ומהעיצוב של הבית כולו. פעמים רבות המטבחים המודרניים הם ממש חלק מהריהוט. עם זאת הפונקציונליות במטבח המודרני לא תיפגע. המחשבה הראשונה בעיצוב המטבח המודרני, ובעיקר במטבחי היוקרה שביניהם, היא התאמה בין הפן האסתטי לפרקטי.

 

מטבחי יוקרה

מטבחי היוקרה המודרניים מיוצרים בצורה מתועשת מורכבת באופן המתקדם ביותר. הייצור תמיד יהיה לאחר מחקר ופיתוח מעמיקים, שלעולם לא שוקטים ותמיד חושבים על הדבר הנוח והמתאים ביותר למשתמשים. תמיד ישנה חשיבה יצירתית וחלוצית שתטיב עם המטבח המודרני החדש.

 

יתרונותיו של המטבח המודרני בהתאמה אישית

מטבח מודרני נחשב היום למטבח מאד מדויק. אין פרטים לצרכי קישוט בלבד ועם זאת לכל פונקציה יהיה עיצוב מאד מוקפד, כי "לא פשוט להיות פשוט". העיצוב המינימליסטי, ברוח הבאוהאוס, מציב דרישות גבוהות מכל פרט, בין אם הוא גלוי או נסתר.

בעיצוב בהתאמה אישית האפשרויות נפתחות. תהיה לכל אחד בחירה וסדר עדיפויות. מוצרי החשמל, למשל, יכולים להיות גלויים או נסתרים, תהיה בחירה אם הידיות יהיו נוכחות או המטבח יעוצב ללא ידיות כלל. תהיה חשיבה על התוכן של המטבח ואופן הסידור שלו, כמובן גם על החזות והמראה שלו. הכל נתון לבחירה והתאמה אישית.

אחת החברות הגדולות ביותר בעולם לייצור מטבחים מודרניים היא חברת שולר SCHULLER הגרמנית. מותג הפרימיום שלה next125 מיובא לארץ ומוצג באולם תצוגה מרשים באזור התעשיה של הרצליה פיתוח. המותג עטור בפרסי עיצוב ואיכות רבים על אפשרויות פורצות דרך במטבח המודרני. כולם ניתנים להזמנה בהתאמה אישית.

 

המאמר נכתב באדיבות מטבחי   next125

 

09-9569903     https://www.schuller.co.il/     [email protected]

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ערכת TAKE IT WITH U של טלי אשכנזי. צלם אורי גרון

כל אחת צריכה קיט קטן של טלי אשכנזי

תפריט נגישות