n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / ילדי העוטף התארחו בתחנת הכיבוי של חולון

ילדי העוטף התארחו בתחנת הכיבוי של חולון

ילדי העוטף בתחנת הכיבוי חולון- צילום דוברות והסברה תחנה איזורית חולון (13)

כחלק מיוזמה שמפעילות תחנות מחוז דן, לחיזוק ילדי הדרום מאז פרוץ המלחמה, מגיעים לוחמי האש למלונות ומרכזים המארחים משפחות אשר התפנו מישובי הדרום, ומשמחים את הילדים בהפעלות שונות הקשורות בהסברה ותצוגה של יכולות מערך הכבאות.

אתמול (שלישי), הגיעו לתחנת הכיבוי בחולון ילדי העוטף המתגוררים כעת בבית מלון בבת ים. הילדים עברו פעילות הסברתית, לבשו ציוד מיגון והיו לוחמי אש ליום אחד. לוחמי האש יחד עם הילדים הסלינו מים וקצף כיבוי ודימו תצוגת תכלית לכיבוי שריפה.

הילדים נהנו מנסיעה בכבאית והכירו את רכבי הכיבוי השונים העומדים לרשות מערך הכבאות למשימות והאתגרים השונים. יחד עם המשפחות הגיע גם ראש העיר מר מוטי ששון את האירוח ליווה מקרוב טפסר משנה שאול רחמים שלקח חלק משמעותי בפעילות יחד עם לוחמי האש ואיפשר את הצלחת היום.

בנוסף הילדים קיבלו מגוון פרסים ומתנות מלוחמי האש. בסיום הפעילות בוצע סיכום, הילדים שיתפו בסיפורים שחוו בדרום מהמלחמה וציינו שהפעילות היום הייתה היום הכי כיף שהיה להם בחיים.

מתחנת הכיבוי של חולון נמסר: "אנו לוחמי האש גאים ושמחים לקחת חלק ביום זה. הכבוד הוא לנו לארח אותם! עבורנו זו זכות!"

צילומים: דוברות והסברה, תחנה איזורית חולון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות