n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מבצע "הקש בדלת" יוצא לדרך בראשון לציון

מבצע "הקש בדלת" יוצא לדרך בראשון לציון

כבכל שנה, תלמידי בתי הספר העל יסודי ופעילי תנועות נוער בעיר יעברו בין הבתים ברחבי העיר כדי להתרים לאגודה למלחמה בסרטן. התרומות מסייעות למחקר, לרכישת מכשור רפואי ולסיוע לילדים המרותקים למיטתם בבתי החולים

הקש בדלת צילום דוברות ראשון לציון
צילום: דוברות ראשון לציון

מחר, יום שני שני (24 באוקטובר) ידפקו על דלתות תושבי העיר תלמידים מבתי הספר העל יסודיים ופעילי תנועות הנוער בעיר ויבקשו לפתוח את הלב ואת הכיס. מבצע "הקש בדלת" השנתי של האגודה למלחמה בסרטן מאפשר לאגודה להמשיך ולסייע לחולים במאבקם נגד המחלה, שכן האגודה אינה נתמכת על ידי אף גוף ממשלתי והיא מתקיימת רק מתרומות הציבור.

הסניף המקומי בראשון לציון, בראשות מתי רוזנטל, נחשב לפעיל מאוד ומקיים במהלך כל השנה כנסים, קבוצות תמיכה ופעילויות נוספות בקהילה. כמו כן, מתנדבי האגודה פוקדים את בית החולים אסף הרופא, הסמוך לעיר, ומבקרים חולי סרטן. כך למשל, בתחילת השנה נרתמו מתנדבי האגודה למבצע חלוקה של עשרות כובעי צמר, כפפות וצעיפים לחולי סרטן במחלקת אשפוז יום בבית החולים. כמו כן, האגודה מקיימת הרצאות, מחלקת חומרי הסברה בבתי ספר וגני ילדים ועוד.

מזה למעלה מ-60 שנה שהאגודה למלחמה בסרטן פועלת למען קידום המחקר, הגברת המודעות בקרב הציבור הרחב לדרכי מניעה ולאבחון מוקדם, מסייעת בבנייה ובשיפוץ המחלקות האונקולוגיות במרכזים הרפואיים ברחבי הארץ, במימון תקנים לצוות פסיכוסוציאלי וברכישת ציוד מתקדם.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: "אני קורא לתושבי העיר לפתוח את ליבם וכיסם ולעזור לחולי הסרטן. כל תרומה היא מבורכת ותסייע למאבקם של חולים רבים. תושבות ותושבי העיר כבר הוכיחו בעבר את ההתגייסות שלהם למען האחר, ואני בטוח שגם הפעם יהיה כך".

יו"ר הסניף בראשון לציון, מתי רוזנטל, הוסיף: "כמדי שנה בחודש אוקטובר אנחנו מקיימים את יום ההתרמה הארצי של האגודה למלחמה בסרטן. עד היום, הגענו בזכות התרומות הללו להישגים גדולים מאוד במיגור המחלה הארורה הזו – והיד עוד נטויה. התרומות מסייעות למחקר, לרכישת מכשור רפואי ולסיוע לילדים המרותקים למיטתם בבתי החולים. אני מודה לעיריית ראשון לציון על שיתוף הפעולה ולתושבי העיר על תרומתם ועזרתם".

לתרומות ניתן לפנות לסניף האגודה בטלפון: 03-9565506

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות