n
דף הבית / בת ים / מי מטפל במטפלים?

מי מטפל במטפלים?

המדיקל קר, בית החולים האינטגרטיבי הראשון,אירח כנס מיוחד למטפלי ה7.10

WhatsApp Image 2024-04-14 at 10.01.45

30 מטפלים מכל תחומי הטיפול, התנדבו ותמכו בחצי שנה האחרונה במפוני העוטף, בנפגעי טראומה, בנפגעי נובה, בנפגעים רגשיים מכוחות הביטחון, זקא והמכון הפתולוגי, הגיעו ביום חמשיי האחרון לכנס מטפלים מיוחד במדיקל קר, בית חולים האינטגרטיבי הראשון בישראל. במהלך הכנס קיבלו המטפלים כלים ויכולות רבים להתמודד עם הקושי והטראומה במפגש עם נפגעי המלחמה ולהמשיך הלאה זאת באמצעות טכניקות נשימה שונות, סדנאות טיפול בטראומה באמצעות הגוף ועוד.

מיכל שרגא סלונים מנהל מרכז החוסן במדיקל קר: "הרגשנו צורך עז להחזיר לציבור שלם של מטפלים שהתנדבו לטפל בנפגעי האירועים של  ה7.10 ובאוכלוסיה הכללית שסובלת אף היא מתסמינים פוסט טראומטים . המטפלים סובלים מפוסט טראומה משנית שמאפיינת אנשים שנחשפים לסיפורי זוועה ולמקרים קשים של טראומה, ולכן ההיענות הייתה חלקית , כי חלקם לא מסוגל עדיין לפתוח את הקשיים הרגשיים עמם הם מתמודדים".

מרכז החוסן והטיפולים אינטגרטיביים לטיפול בפוסט טראומה ראשונית ומשנית, הוקם על מנת לספק מענה זמין ומהיר לאוכלוסיה הכללית בישראל שנפגעה בפוסט טראומה מאז אירוע ה-7 באוקטובר, לצד נפגעים ישירים (נפגעי נובה, העוטף וכו'). מרכז הטיפולים האינטגרטיביים פותח על פי עקרונות הלוגותרפיה. שיטת inheal שפותחה במדיקל קר, שמבוססת על הלוגותרפיה, משלבת מגוון טיפולי גוף, רוח ונפש המיועדים להגביר את החוסן האישי ולהחזיר את האמון שאבד. מערך הטיפולים כולל טיפולים רגשיים כמו פוקוסינג (התמקדות)  Focusing, שיטת E.Sלשחרור טראומות, אקסס בארס Access bar טכניקת ריפוי להרפיה ומסע. טיפולים במגע – עיסוי רפואי, פסיכותרפיה גופנית, יוגה תרפיה, רפלקסולוגיה, צ'יקונג טיפולי, שיאצו, רפואה סינית ויפנית, תרפיה בנשימה, ריברסינג reversing , טכניקות נשימה להגברת החוסן, טיפולים הוליסטיים, מדיטציה ודימיון מודרך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות