n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / יש אישור: פקחי ראשון לציון יישאו נשק

יש אישור: פקחי ראשון לציון יישאו נשק

לאחר פניית ראש העירייה רז קינסטליך למשרד לביטחון פנים באשר לבקשה לאפשר לפקחי החברה לביטחון לשאת נשקים, היום הודיעו אנשי המשרד כי הבקשה אושרה

צילום-החברה-לביטחון
צילום ארכיון: החברה לביטחון

היום (רביעי), הודיע המשרד לביטחון לאומי כי יאפשר לפקחי החברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי ראשון לציון לשאת אקדחים במטרה להגביר את תחושת הביטחון של תושבי ראשון לציון, ובעת חירום לפעול ביעילות כנגד מפגעים רצחניים בהמשך לבקשת ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך ומנכל החברה לביטחון מוטי נחמני.

הבוקר התקיימה פגישה בין מנהלי החברה העירונית לביטחון ראשון לציון עם אורלי צרפתי מנהלת מחוז מרכז של המשרד לביטחון לאומי. במהלך הפגישה הציגה מנהלת המחוז את המתווה שיאפשר לחדש את מתן רישיונות כלי הנשק לפקחים שהינם עובדי התאגיד העירוני. במקביל סוכם כי החברה העירונית ועיריית ראשון לציון יפעלו להסדיר רישוי קבוע.

כזכור עיריית ראשון לציון רכשה באמצעות החברה העירונית לביטחון מאה אקדחים. במטרה לחמש את כלל הפקחים הפועלים בעיר.
הפקחים הינם מכפיל כח לכוחות השיטור והביטחון בעיר. בכל משמרת מופעלים עד 32 ניידות סיור, ביטחון, פיקוח ושיטור עירוני בעיר. הפריסה ויכולת התגובה של כוחות החברה לביטחון הן מיטביות. כך שבשעת אירוע חירום הפקחים הם בין הראשונים להגיב וביכולתם אף לסיים את האירוע מיידית. בדיוק כפי שפעלו בגבורה בסוף השבוע שני פקחי יחידת סל״ע של עיריית תל אביב יפו.

לפני כחצי שנה, בעקבות ביקורת של המשרד לביטחון לאומי הוחלט על הקפאת רשיונות כלי הנשק לפקחים שהינם עובדי התאגיד. לאחר פניה של ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך למשרד לביטחון לאומי נשקלה מחדש ההנחיה. והיום כאמור הוצג מתווה להחזרת הרשיונות לנשיאת נשק לפקחים.

מנכ״ל החברה לביטחון וסדר ציבור תנ״צ בדימוס מוטי נחמני שיבח את מנהלת מחוז המרכז אורלי צרפתי על ההחלטה שלה לסייע בהחזרת הרישיונות לכלי נשק לפקחי החברה: ״אני רואה לנגד עיני את ביטחונם של תושבי ראשון לציון. וביכולתנו לתרום תרומה כדי לשפר את רמת הביטחון ותחושת הביטחון של התושבים. מדובר בפקחים הפרוסים ברחבי העיר שעברו הכשרה והם מיומנים להגיב מיידית לאירועי ביטחון״ אמר נחמני.

בחברה לביטחון מעריכים כי כבר בימים הקרובים יצוידו מחדש כלל הפקחים בכלי הנשק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות