דף הבית / כללי / בנוער עסקים כרגיל

בנוער עסקים כרגיל

קבוצת נערים י', של מכבי ראשון לציון יחד עם המאמן רן קנון, ניצחה 30:24 את מכבי פתח תקווה בדרך לשלב הבא בגביע המדינה. הבוגרים, שיחזרו לפעילות רק בשבוע הבא, ניצלו את הזמן הפנוי בשביל לבקר במחלקת הילדים של בית החולים קפלן ברחובות וחילקו מתנות לילדים המאושפזים בשיתוף פעולה עם חברת "הומל". גם שחקניות קבוצת הנערות, פינו זמן לתרום לקהילה ועזרו לארוז חבילות לנזקקים ב"בית חסד". קבוצת הבוגרים, תקיים היום (חמישי) משחק אימון מול הפועל רמת גן, לקראת סיום הפגרה והחזרה לליגה בסוף השבוע הבא.

בהפועל ראשון לציון- העפילה קבוצת נערים י' בהדרכת לייזי ורד, לשלב הבא בגביע המדינה אחרי ניצחון 33:22 על בני הרצליה עם רועי אוזל המצטיין בין הקורות. בנוסף, ניצחה הקבוצה בליגה 30:14 את מכבי ראשל"צ בדרבי העירוני.

קבוצת נערים ט' בהדרכת דביר גולדשטיין, ניצחה 26:20 את בני הרצליה 35:32, וגם את מכבי תל אביב 25:24. נערים ח', של אביתר גבעון, ניצחו 35:32 את נס ציונה, נערים י', עם דני ליבגוט ניצחה 28:23 את בני הרצליה, קבוצת ילדים ז', עם המאמן ג'וני אולייניק ניצחה את הפועל פתח תקווה 26:20 וקבוצת הנערות בהדרכת אביתר גבעון, ניצחה 43:19 את ארזים רמת גן. ברעננה, נערך טורניר כיתות ו', והפועל זכתה בניצחונות על מ.כ חולון 23:10 ועל רעננה המארחת 15:12.

קבוצת הבוגרים תערוך מחר (שישי) משחק אימון מול עירוני רחובות.

נערים י' מכבי ראשל"צ
נערים י של מכבי בשלב הבא- צילום מכבי ראשל"צ
הפועל כדוריד
בהפועל חוגגים עליית שלב בגביע- צילום הפועל ראשל"צ

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות