n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / חיזוק משמעותי ל"איחוד הצלה" אחרי סיום קורס המתנדבים בראשון לציון

חיזוק משמעותי ל"איחוד הצלה" אחרי סיום קורס המתנדבים בראשון לציון

17 תושבי העיר סיימו קורס חובשים מתנדבים של איחוד הצלה. ראש העיר רז קינסטליך: "שמח שיש גוף כמו איחוד הצלה בעיר, אתם מתנדבים מהלב והנשמה"

חובשים צילום דוברות איחוד הצלה

17 תושבי ראשון לציון, סיימו השבוע את קורס החובשים של איחוד הצלה בראשון לציון והחלו להתנדב כחובשים מתנדבים. במהלך הערב אף חנך ראש העירייה, מר רז קינסטליך רכב מינילנס חדש לסניף אשר יסייע בהגעה מהירה למקרי חירום בעיר.

רז קינסטליך חונך רכב חדש צילום דוברות איחוד הצלה

רז קינסטליך – ראש העיר ראשון לציון: "אני נרגש לראות את הפעילות של איחוד הצלה גדלה בעיר ראשון לציון, לפני כשנה חנכנו אמבולנס של הארגון, שנתרם למען תושבי העיר וזה מצטרף לחזון שאנחנו מובילים, שראשון לציון תמשיך להיות עיר בטוחה עבור תושביה.

לפני כחודש, יצאנו בקמפיין לבתים משותפים לקניית דפיברילטורים, קמפיין שנחל הצלחה גדולה, וועדי הבתים בעיר נרשמו בהמוניהם והמטרה שלנו היא שיהיו כמה שיותר מכשירים ברחבי העיר שלנו. לכם, חובשים יקרים, אני מאחל שלא תהיה לכם הרבה עבודה. תודה על כל עבודת הקודש שאתם עושים בעיר ובכלל, 24 שעות ביממה״

רז קינסטליך צילום דוברות איחוד הצלה

לייזר היימן סמנכ"ל מתנדבים באיחוד הצלה: "ברוכים הבאים למתנדבים החדשים, אין ספק כי עברתם כברת דרך ארוכה של מספר חודשים עד להכשרתכם. היום אתם מצטרפים למשפחה הגדולה בעולם, משפחת איחוד הצלה כחובשים מתנדבים. מבקש להודות לכם על ההירתמות, לראש הסניף שלומי בן-עמי וכל צוות הניהול של הסניף על ההשקעה הרבה במתנדבים ופיתוח הסניף ללא לאות לטובת האזרחים."

שלומי בן-עמי ראש סניף ראשון-לציון באיחוד הצלה: "17 מתנדבים מהווים מכפיל כוח משמעותי, מבקש להודות לכם מתנדבי הסניף היקרים, המסיימים הטריים והחובשים הוותיקים, על רצון, התנדבות והירתמות למען האחר בכל שעה ודקה ביממה. מבקש להודות לצוות המדריכים, הפאראמדיקים נעמי מזיג-שניידר ואסף קושניר על הדרכה מכל הלב עד לקו הסיום שהגיעו אליו היום המתנדבים הטריים."

רכב מינליס צילום דוברות איחוד הצלה

צילומים: דוברות איחוד הצלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות