n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / חגיגות 140 של ראשון לציון המשיכו בקונצרט ענק

חגיגות 140 של ראשון לציון המשיכו בקונצרט ענק

אתמול (ראשון) נערך בהיכל התרבות ע"ש מאיר ניצן קונצרט משולב של התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון עם מקהלות מלובלין ותזמורת סימפונית ממינסטר – ערים תאומות של ראשון לציון. המופע המשותף הוא חלק מחגיגות ה-140 לראשון לציון, ולאחר שכבר נערך קונצרט משותף במינסטר

קונצרט 2 צילום דוברות ראשון לציון
צילום: דוברות ראשון לציון

אתמול (ראשון) נערך קונצרט משולב בין התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון עם תזמורת מינסטר ומקהלות לובלין. הקונצרט המשותף, שאותו ארגנו באגף קשרי החוץ בעיריית ראשון לציון, הוא גם חלק מציון 40 שנה לחתימת הסכם ערים תאומות עם עיריית מינסטר הגרמנית, ו-30 שנה לחתימת הסכם ברית ערים תאומות עם לובלין (אוקראינה). כזכור, שלוש הערים קשורות בשותפות ערים תאומות מזה יותר מ-20 שנה.

קונצרט 1 צילום דוברות ראשון לציון

את עיריית מינסטר ייצגו באירוע ראש העירייה – מרקוס לובה, מ"מ ראש העירייה – קלאוס רוזונאו ומנהלת קשרי החוץ – קריסטיאנה לוסל. מטעם עיריית לובלין הגיעו לאירוע יו"ר מועצת העיר – ירוסלב פקואה, מ"מ ראש העירייה – מריוז בנץ ומנהל קשרי החוץ של לובלין – נדיאל גורבצ'וק.

קונצרט צילום דוברות ראשון לציון

בתחילת החודש נערך קונצרט משותף במינסטר, והערב נערך בהיכל התרבות ע"ש מאיר ניצן קונצרט שני מתוך שלושה, כאשר הערב (שני) יתקיים המופע האחרון בתל אביב. בקונצרט לקחו חלק מאות נגנים שביצעו את הסימפוניה השנייה של מאהלר – "התחייה" ושעליהם ניצח גולו ברג, המנהל המוזיקלי הראשי של התזמורת הסימפונית מינסטר. כמו כן, השתתפו הסופרנית כריסטיאנה ליבור וזמרת המצו-סופרן שטפני אירני – שתיהן מגרמניה.

    קונצרט רז קינסטליך צילום דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

תערוכה מיוחדת בבת ים: מהגטו ל"שכונת חיים"

תפריט נגישות