n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / עיריית אור יהודה תקדם את הנצחתו של רס"מ אמיר חורי, תושב אור יהודה

עיריית אור יהודה תקדם את הנצחתו של רס"מ אמיר חורי, תושב אור יהודה

עיריית אור יהודה תקדם את הנצחתו של רס"מ אמיר חורי, שהתגורר באור יהודה בשנתיים האחרונות, באמצעות גינה ציבורית בעיר

משפחת חורי
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

ראש העיר, ליאת שוחט, ביקרה את משפחתו ואת ארוסתו שני ישר וחיזקה אותם לאחר הפיגוע הנורא שגבה את חייו של אמיר.

שוחט: "אמיר חורי הוא דמות ראויה לחיקוי בזכות מעשה הגבורה ונחישותו. נפעל להנצחתו באמצעות גינה ציבורית בעיר".

עיריית אור יהודה תקדם את הנצחתו של רס"מ אמיר חורי, שהתגורר באור יהודה בשנתיים האחרונות, באמצעות גינה ציבורית בעיר – כך בישרה ראש העיר, ליאת שוחט, בביקורה את משפחתו וארוסתו שני בנוף הגליל בשבוע שעבר. אמיר חורי נהרג בפיגוע הטרור הרצחני שאירוע בגבול בני ברק ורמת גן, ובמהלכו נרצחו חמישה בני אדם. חורי, שהיה הראשון מכוחות הביטחון להגיע לזירת הפיגוע בבני ברק, הסתער אל עבר המחבל, אך במהלך קרב היריות עמו נפצע באורח אנוש ובתום מאמצי החייאה קבעו הצוותים הרפואיים את מותו.

 חורי, שמשפחתו גרה בנוף הגליל, התגורר בשנתיים האחרונות באור יהודה עקב תפקידו כסייר אופנוען בתחנת בני ברק במרחב דן של מחוז תל אביב יחד עם ארוסתו, שני ישר. בשבוע שעבר הגיע שוחט לנחם את המשפחה האבלה, ואמרה בתום הביקור: "אמש הגעתי לבית משפחת חורי בנוף הגליל כדי לנחם ולחזק את משפחתו של רס"מ אמיר חורי, שהתגורר יחד עם שני ישר בת זוגו באור יהודה בשנתיים האחרונות.

שמעתי מג'ריס אביו ומשני על גבורתו של אמיר שמנע פיגוע גדול עוד יותר. האומץ הזה הינו חלק מהערכים שעליהם גדל. שמעתי גם על סיפור היכרותם ואהבתם של שני ואמיר ואת אהבתו יוצאת הדופן לעיר אור יהודה. אין ספק שאמיר חורי הוא דמות ראויה לחיקוי בזכות מעשה הגבורה ונחישותו. עדכנתי את משפחתו שבשבועות הקרובים נקדם את הנצחתו של אמיר באמצעות גינה ציבורית בעיר. יהי זכרו ברוך!".

משפחת חורי
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות