n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / הנחיות, המלצות ואזהרות לבאי הופעתה של כריסטינה אגילרה, הערב בראשון לציון

הנחיות, המלצות ואזהרות לבאי הופעתה של כריסטינה אגילרה, הערב בראשון לציון

מד"א מפרסם המלצות והנחיות לקהל הגדול שיגיע הערב (חמישי) להופעתה של כריסטינה אגילרה בלייב פארק ראשון לציון

אופנוע אמבולנס צילום דוברות מדא
צילום: דוברות מד"א

החל משעות אחר הצהרים היום (ה') חובשים, פראמדיקים ומגישי עזרה ראשונה של מגן דוד אדום יפרשו ברחבי הלייב פארק בראשון לציון, על מנת לאבטח רפואית את אלפי האנשים שיגיעו לצפות בהופעה של כריסטינה אגילרה. כחלק מהיערכות מד"א, יוצבו במקום אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ, ורכבים ייחודיים נוספים של מד"א. בנוסף, יוקמו בשטח האירוע מתחם טיפול של מגן דוד אדום.

במד"א קוראים לקהל שיגיע להופעה להצטייד בכמויות גדולות של מים ולהימנע מצפיפות ומדוחק ככל האפשר. לאלו שמתכוונים להגיע לשטחי הפארק שעות לפני ההופעה, יש לשהות במקומות מוצלים בלבד, להימרח בקרם הגנה, להרבות בשתייה, לחבוש כובע ולא להימצא תחת השמש.

מנהל מרחב איילון במד"א, אפי בר: "כמו בכל אבטחה רפואית באירועים גדולים בהם משתתפים אלפי בני אדם, נערכנו מבעוד מועד בתיאום עם ההפקה, משטרת ישראל והגורמים הרלוונטיים. חובשים, פראמדיקים ומגישי עזרה ראשונה של מד"א שייקחו חלק באבטחה הרפואית ערוכים לכל מקרה. אני קורא לבאי ההופעה להרבות בשתייה, להימנע ככל האפשר מצפיפות."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות