n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / אושיית הרשת שמטריפה את ראשון לציון: "יצאתי מהארון פעמיים"

אושיית הרשת שמטריפה את ראשון לציון: "יצאתי מהארון פעמיים"

אוריאן ספיבק, טרנסג'נדרית, דור שלישי בראשון לציון ואושיית טיק טוק עם כ-250 אלף עוקבים בראיון מלא באנרגיות טובות שייקנס וסטייל לרגל חודש הגאווה: "המשפחה שלי קיבלה ועטפה אותי"

תמונה של WhatsApp‏ 2023-05-15 בשעה 15.44.55
צילום: נאור ארמי

יש להניח שגם אתם נתקלתם באוריאן ספיבק בת ה-26, טראנסג'נדרית מראשון לציון עם תכנים שנוגעים כמעט לכולנו ה"שיקנס", "סטייליסטים" וה"דלישס" שהפכו לסימן ההיכר שלה וגם הפכו אותה למשפיענית רשת עם מעל 240 אלף עוקבים בטיק https://www.tiktok.com/@orianspivak

תמונה של WhatsApp‏ 2023-05-15 בשעה 15.44.53
צילום: נאור ארמי

ספיבק שמגיעה ממשפחה שורשית בראשון לציון ומתגוררת בה עד היום, פרצה במהלך הקורונה – מגפה שהולידה לא מעט כוכבי רשת. "העליתי ביום כחמישה סרטונים קצרים לטיק טוק והעוקבים עלו במאות ביום, התכנים היו מגוונים על קניות ברשת, אוכל, לוקים ועל עצמי כטרנסג'נדרית שאנשים אמרו לי שהם אף פעם לא הכירו אישה כמוני ותמיד טראנס היו נראות להם משונות ומפחידות, הנגשתי את זה ועניתי בצורה הכי קלילה גם אם התשובות היו קשות", היא מספרת.

מחוץ לטיק טוק, כשספיבק עוברת ברחוב אי אפשר להתעלם ממנה: 1.80 של סטייל ושייקנס והמון הומור עם אנרגיות טובות ואומץ. היא מספרת כי פעמיים בחייה יצאה מהארון, פעם בגיל 17 כשסיפרה להוריה שהיא הומו ופעם נוספת כשהחליטה להפוך לאשה.
"אחת החברות שלי התחילה את השינוי שלה מלהפוך לאישה טראנסית, אז הייתי גבר הומו, יצאתי כבר מהארון והיא ביקשה ממני להתלוות אליה למסיבה", היא מספרת על התהליך. "זאת היתה הפעם הראשונה שגילחתי את הרגלים שלי, נעלתי עקבים, שמתי פאה ויצאתי מהבית כאישה, דיברתי כאישה כל המסיבה וכולם כיבדו אותי, במיוחד הגברים שהיו שם כי הם יודעים מה כרוך בלהיות טראנסית ואיזה תעצומות נפש צריך, וכשהגעתי הביתה לא יכולתי להוריד את הפאה, הסתכלתי במראה ואמרתי: 'אני אישה'. יום אחרי אמרתי לאמא שלי, אחרי מספר שבועות לאבא".
איך ההורים שלך קיבלו את זה?
"להורים שלי היה הכל מבחינתם, בן ובת – אני ואחותי. כשהודעתי להם שאני הופכת להיות אשה, להורים לא היה פשוט לקבל את זה שהבן שלהם הפך לקוקסינל, אני לא אוהבת את המילה הזו כי היא בוטה, אבל בכוונה אני משתמשת בה כדי שיבינו את המשמעות. למבוגרים יותר קשה לקבל שינויים אבל בסופו של יום את השינוי עברתי עם ההורים, גרתי עם אמא שלי ועם אבא הייתי על בסיס שבועי, ההורים הבינו שאני אותו אדם. סבא שלי ניצול שואה ומדבר אלי בלשון נקבה אז אם הוא קיבל אותי אין סיבה שמישהו אחר לא, קיבלתי משפחה לתפארת שתמכה, עטפה וקיבלה אותי כמו שאני".

מה התוכניות לעתיד?
"לפרוץ בתוכנית ראליטי, הייתי בכמה אודישנים לאח הגדול אבל הם מחפשים שם סיפורים קורעי לב ולי היתה ילדות מקסימה, אני עדין חושבת שלמרות זאת הייתי מביאה צבע אחר לתוכנית ויצוג לקהילה של הטרנסיות, שאנשים יכירו אותנו יותר טוב ובעתיד גם להיות אמא זה לגמרי חלום שמקווה שיתגשם".

תמונה של WhatsApp‏ 2023-05-15 בשעה 15.44.56
צילום: נאור ארמי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

3 תגובות

  1. איליי כהן

    כתבה שיקנסית! אין על אוריאן

  2. אלופה ויפיפיה!!!

  3. טוב זה מזעזע, מגוחך ומכוער, זה האבוללה של ילדי ראשון?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 15.43.46_eb03100d

ראשון לציון: שריפה בדירה ברחוב הרצל

תפריט נגישות