n
דף הבית / ראשון-לציון / "ספי ריבלין היה גיבור הילדות שלי"

"ספי ריבלין היה גיבור הילדות שלי"

ראשון לציון: ייצוג ראשוני מכובד בפסטיבל ההומור ע"ש ספי ריבלין בחג פורים- הסטנדאפיסט אדם שרון, תושב העיר שנולד וגדל כאן יופיע יחד עם חברי הקומדי בר " זאת זכות גדולה" .

אדם שרון – צילום יחצ
אדם שרון - צילום יחצ

ב-15 לחודש יוצא לדרך בהיכל התרבות בראשון לציון פסטיבל ההומור ע"ש ספי ריבלין בפעם השמינית עם רפרטואר מופעים שיעשו לכולנו פורים שמח עם מיטב הקומיקאים של ישראל, הפסטיבל שיתפרס על פני 4 ימים  יכלול השנה גם את הקומיקאי אדם שרון בן הארבעים ואחת, שחי וגדל בראשון לציון ,אדם, סטנדאפיסט מעל ל- 20 שנה ומופיע בקומדי בר בת"א במשך שנים ומגדיר אותו כביתו השני, חי ונושם קהל .

 

"מאז שאני מכיר את עצמי אני מסתובב וחי בעיקר בראשון לציון " מספר אדם שרון , "כך שאת רוב הקטעים כתבתי בהשראה של העיר , לדעתי אין על ראשון , מכל הערים , רק שאני מקווה שעם מחירי הדירות כאן בעיר , לא אצטרך לעזוב לעיר אחרת ,אבל בינתיים אני פה"  הוא מסביר ל"גל גפן ראשון לציון"

 

בשנתיים האחרונות מאז פרוץ נגיף הקורונה לחיינו, עבד אדם בעבודות שונות מאחר וכל ההופעות ואירועי התרבות נסגרו כמעט לגמרי " תקופת הקורונה, הייתה בהחלט תקופה הזויה, התחום נסגר לגמרי,  הופעתי מעט בזום ,שזה ממש לא אותו וויב כמו במה, העניין  שהמשבר הזה נמשך , ולא ממש ידעתי מתי בכלל אחזור להופיע ושיש מצב שלא אחזור בכלל , כך שהיה חוסר וודאות גדול לגביי העתיד. אבל ב"ה ההופעות חזרו ולי חזר החמצן כי למען האמת זה הדבר שאני הכי אוהב לעשות" מסביר אדם.

 

השנה לראשונה בין כל השמות הגדולים בתעשייה  : מה קשור, חנה לסלאו ועוד טובים ומוכרים יופיע גם אדם שרון במרתון סטנדאפ מבית ה"קומדי בר" .

 

" זאת הפעם הראשונה שאני מופיע בפסטיבל ההומור ע"ש ספי ריבלין ז"ל , בשבילי זאת גאווה גדולה לקחת חלק  , ספי  זה גיבור ילדותי וללא ספק קומיקאי על, עם הומור מופרע כמו שאני אוהב .יחד איתי יופיעו במרתון ,דניאל כהן ואוהד מימרן מהקומדי בר .זה יהיה מופע מגוון שכל מי שיגיע יוכל  לראות 3 סגנונות שונים של סטנדאפיסטים מאותו המועדון , כך שהולך להיות מופע פגז , למי שאוהב סטנדאפ, פורים זה ללא ספק החג שלי"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות