n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / האב נפטר בנסיבות טרגיות, המשפחה מגייסת תרומות להכנסת ספר תורה שבו עתיד לקרוא בנו בבר המצווה

האב נפטר בנסיבות טרגיות, המשפחה מגייסת תרומות להכנסת ספר תורה שבו עתיד לקרוא בנו בבר המצווה


ראשון לציון: גיל איינשטיין בן ה-44 לקה בליבו בעת משחק כדורגל בבית הספר טביב. אלמנתו מגייסת כספים לצורך הכנסת ספר תורה על שמו וחלומה הוא שבנה, שחוגג בר מצווה בעוד כחצי שנה, יקרא בו את הפרשה. עד כה גייסה המשפחה רק שליש מעלות ספר התורה. יעל איינשטיין: "אני פונה לכל מי שיכול לתרום ובכך לזכות במצווה חשובה ולאפשר לנו להנציחו"

יעל
גיל איינשטיין ז"ל, צילום באדיבות המשפחה

בעוד כחצי שנה אמור שגיא איינשטיין לחגוג בר מצווה. חלומו של הנער מראשון לציון הוא לציין ביום הזה אירוע כפול: להכניס ספר תורה על שם אביו גיל ז"ל, שנפטר בנסיבות טרגיות, ולקרוא בו את הפרשה. בני משפחתו עסוקים בימים אלו בגיוס הכספים לרכישת ספר התורה ועד כה הצליחו לגייס רק כשליש, כעת הם פונים בשנית ומבקשים מתושבי העיר לסייע ככל יכולתם, רגע לפני ראש השנה.

בחודש ינואר השנה יצא גיל איינשטיין, 44, לשחק כדורגל, כמדי שבת, עם שני בניו וחבריו בבית הספר טביב. "בכל שבת הוא נהג לשחק כדורגל", משחזרת יעל אלמנתו. "הוא שיחק עם שני הבנים, גיסי, האחיינים שלי וחברים. לפתע, קיבלתי שיחת טלפון ונאמר לי שגיל נפל ולא יודעים מה קורה איתו. רצתי בבהלה למגרש, תוך כדי ריצה ראיתי את הבנים שלי בוכים".

כוחות מד"א שהגיעו למקום ביצעו בגיל, שלקה בליבו, החייאה זמן רב. "שעה שלמה ניסו לייצב אותו" מספרת יעל בכאב. "לצערי,הם לא הצליחו להחזיר לו את הדופק. שעתיים וחצי נלחמו על חייו, אבל לצערי הוא נפטר".

יעל ושני בניה, עילאי ושגיא, החליטו להנציח את גיל, להכניס ספר תורה לזכרו ולאפשר לשגיא, שיחגוג בר מצווה בפברואר הקרוב, לקרוא בו את הפרשה.

"אנחנו מגיעים מבית חילוני", אומרת יעל. "גיל בעלי חזר בשאלה אבל נשארו בו דת ומסורת. הוא היה הולך לבית הכנסת בכל שישי והיינו עורכים שולחן ועושים קידוש. כשמישהו הציע לי לעשות ספר תורה לעילוי נשמתו הבנתי שזה הדבר שגיל הכי היה רוצה וככה אנציח אותו, בפרט שהבן שלי חוגג בר מצווה ויקרא מספר התורה הזה.

"מרגיש לי שספר תורה זו הצוואה שלו. לא יכולה לחשוב על משהו שיותר ישמח אותו. אני מאוד מקווה שנצליח להכניס את הספר תורה בזמן. מאז שזה קרה יש בי צורך להנציח אותו בכל דרך אפשרית, החיים ממשיכים ואני רוצה להשאיר אותו איתנו".

עלות ספר התורה כ-150 אלף שקל ועד כה הצליחה המשפחה לגייס רק שליש מהעלות. יעל: ""אני פונה לכל מי שיכול לתרום ובכך לזכות במצווה חשובה ולאפשר לנו להנציחו, תפתחו את הלב לקראת השנה החדשה ותעזרו לנו להגיע ליעד בקניית ספר התורה"

תושבי העיר הידועים בנדיבותם ובליבם הרחב, המעוניינים לקחת חלק בהגשמת החלום ובמצווה האדירה של כתיבת ספר תורה, מוזמנים להשתתף דרך אפליקציית פייבוקס בקישור המצורף או בחשבון בנק:
בנק מזרחי טפחות 20
סניף שחק 573
מס חשבון 270395
גיל ויעל אינשטין

https://payboxapp.page.link/rrBPKsmYgEHtoDJy7 פייבוקס

 

יעל
גיל איינשטיין ז"ל, צילום באדיבות המשפחה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות