n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / איש המשק (לשעבר) של הפועל ראשל"צ בכדורגל, תובע את המועדון

איש המשק (לשעבר) של הפועל ראשל"צ בכדורגל, תובע את המועדון

טוביה שטרולי (75) איש המשק לשעבר של הפועל ראשון לציון בכדורגל, תובע מהמועדון לפצותו בכ-350 אלף שקלים, בטענה כי פוטר ללא שימוע ואיבד את זכויותיו הסוציאליות

טוביה שטרולי. צילום: פרטי
טוביה שטרולי. צילום: פרטי

"אל תשליכני לעת זקנה, ככלות כחי אל תעזבני", כך בציטוט מספר תהילים נפתחת התביעה שהגיש לבית המשפט טוביה שטרולי, איש המשק של הפועל ראשון לציון בכדורגל.

שטרולי בן ה-75, דמות מוכרת בעולם הספורט, חלה בסרטן והפך נכה. במשך 13 שנים הוא הועסק כאפסנאי בקבוצה. לדבריו, הוא היה אהוד מאוד ומוערך מקצועית.

בתביעתו אשר הוגשה לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, הוא טוען כי: "עבדתי לאורך כל שעות היממה, 7 ימים בשבוע ללא חופשה, ובגיל 75 מצא את עצמו נזרק כמוצר שפג תוקפו". בשל מצבו הרפואי, כך נטען, הופסקה עבודתו, הוא יצא לחל"ת בשל הקורונה ולאחר מכן "לא קיבלתי מכתב פיטורין… הם התעלמו מפניותיי… פיטוריי נעשו שלא כדין, בחוסר תום לב וללא שימוע ונגרם לי נזק נפשי עצום".

שטרולי אמר השבוע ל"גל גפן": "13 שנה שירתי נאמנה את הקבוצה במסירות ובאהבה על אף שהתגלתה אצלי מחלה ממארת ועברתי טיפולים כימותרפיים. גורשתי מהקבוצה בבושת פנים ולא זימנו אותי לשימוע. הם בחרו בדרך הפשוטה: להתעלם ממני. מסתבר שככה יעשה לאיש ששירת נאמנה את הקבוצה".

עו"ד שי שרון אידגה, בא כוחו של שטרולי, מסר: "מדובר במקרה מקומם עצוב ומכעיס במיוחד. גם מי שעוסק בתחום דיני העבודה מזה שנים רבות, יתקשה להישאר אדיש אליו. טוביה הועסק באופן רציף, בכל יום בשבוע, בשבתות, בקור ובחום, גם לאחר שחלה ונאלץ להתמודד עם מחלה קשה. היה אהוב ומוערך על הצוות המקצועי והשחקנים למענם פעל ועבורם השקיע את כל זמנו ומרצו לאורך כל תקופת העסקתו. וכך, לדאבון הלב, מצא את עצמו לאחר 13 שנות עבודה רצופות נזרק מעבודתו כמוצר שפג תוקפו ומבלי שישולמו לו זכויותיו הבסיסיות. כל פניותיו לאחר מועד הפסקת עבודתו נתקלו באטימות מקוממת מצד בכירי הקבוצה אשר התעלמו ממנו, ולפיכך נאלץ, בלתי ברירה, לפנות לערכאה משפטית בדרישה לתשלום זכויותיו ובתקווה לקבל את יומו בבית הדין לעבודה".

עו"ד שי שרון אידגה
עו"ד שי שרון אידגה

מהמועדון, שטרם הגיש כתב הגנה, נמסר בתגובה לדברים: "נגיד בקצרה כי הדברים אינם נכונים ומצער שיש ניסיון לעוות הליך משפטי באמצעות מקומון. מועדון הכדורגל הפועל ראשון לציון מקפיד לנהל את ענייניו המשפטיים בין כתלי בתי המשפט ולא בכיכר העיר. כך עשינו בעבר וכך נעשה גם בעתיד, ובמקרה זה ביתר שאת מתוך שמירה על כבודו של טוביה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.26.20_799d3f45

ראשון לציון: מי ראה את נדז׳דה?

תפריט נגישות