n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: כמה בני אדם נהרגו בתאונות דרכים מאז 1980

ראשל"צ: כמה בני אדם נהרגו בתאונות דרכים מאז 1980

לרגל "שבוע הבטיחות בדרכים', "אור ירוק" מפרסמת את נתוני הרוגי תאונות הדרכים ביישובים ובערים, משנת 1980 ועד חודש אוגוסט 2021 (הנתונים מבוססים על נתוני הלמ"ס)

צילום: עמותת אור ירוק
צילום: עמותת אור ירוק

תאונות הדרכים גובות מחיר יקר מהחברה הישראלית. השכול דופק בדלת של משפחה אחת בכל יום והיא מצטרפת למשפחה העצובה והטראגית של הרוגי תאונות הדרכים. כל יום עוד משפחה. מתחילת שנת 2021 אנו עדים לעליה מתמשכת במספרי ההרוגים בתאונות בהשוואה לשנה שעברה וכיום מדובר בעליה של 19% במספר ההרוגים. מעל 34 אלף בני אדם נהרגו בתאונות דרכים מאז קום המדינה. השבוע (24-30.10) נערך בישראל 'שבוע הבטיחות בדרכים' ובמהלכו יציינו את אירועי הזיכרון לזכר הרוגי תאונות הדרכים מקום המדינה ועד היום .

במסגרת אירועי "שבוע הבטיחות", לזכר הרוגי תאונות הדרכים ולמען הבטיחות בדרכים, מפרסמת עמותת "אור ירוק", את נתוני הרוגי תאונות הדרכים ביישובים ובערים, משנת 1980 ועד חודש אוגוסט 2021 (הנתונים מבוססים על נתוני הלמ"ס). על פי הנתונים, נהרגו בתקופה זו בערים וביישובים למעלה מ-7,300 בני אדם.

בראשון לציון נהרגו 151 בני אדם בתאונות דרכים, משנת 1980 ועד לאוגוסט 2021.

מאז קום המדינה נהרגו בתאונות דרכים 34,605 בני אדם, מהם 5,172 ילדים ובני נוער בגילאי 0-19.

ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק: "תאונה רודפת תאונה ואסון רודף אסון. שנת 2021 היא שנת כישלון של המדינה בצמצום תאונות הדרכים. תמונת המצב עגומה ועצובה. כ-300 משפחות שכולות נוספו השנה למשפחת השכול ולצערי אנחנו עלולים לעבור את רף 350 ההרוגים השנה. זהו מספר בלתי נתפס אשר רחוק מאוד מכל היעדים שנקבעו בתכנית הלאומית. צמצום תאונות הדרכים חייב להיות יעד לאומי ולכן ממשלת השינוי צריכה לשנות גם את סדרי העדיפויות. לממשלה הנוכחית יש הזדמנות להציל את חייהם של עשרות ישראלים בכל שנה ולמנוע צער וכאב ממשפחות רבות. הגדלת התקציבים לבטיחות בדרכים של כולנו תמנע צער וסבל ממשפחות רבות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות