n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / שדולת הנשים לחברות התחבורה הציבורית בישראל: ״יש לכם אחריות ויכולת למנוע הדרת והפליית נשים״

שדולת הנשים לחברות התחבורה הציבורית בישראל: ״יש לכם אחריות ויכולת למנוע הדרת והפליית נשים״

נשות השדולה הוציאו מכתב לחברות האוטובוסים ברחבי הארץ בדרישה לעצור את האפליה

אלימות נשים צילום PIXABAY
צילום: PIXABAY

שדולת הנשים בישראל הוציאה היום (שני) פנייה דחופה למנכ"לי חברת מטרופולין, תנופה, דן, אפיקים, אגד תעבורה ונתיב אקספרס עם הבהרה משפטית לגבי אירועי האפליה והדרה האסורים, ודרישה מהם לקחת אחריות ולנקוט בצעדים משמעותיים על מנת למנוע אירועים חמורים מהסוג הזה. בין היתר דרשה השדולה מהמנ"כלים של החברות לקבוע נהלים והנחיות, והדרכות והכשרות לכלל הנהגים, ולהפעיל אמצעי משמעת אפקטיביים כנגד נהגים שפעלו בניגוד לדין. בנוסף, הוסיפה דרישה להפעיל מנגנוני בקרה ואכיפה קבועים בתדירות גבוהה, ולצאת בהצהרה פומבית כנגד מקרי ההדרה.

עו״ד גלי זינגר, המשנה למנכ״לית ומנהלת המחלקה המשפטית בשדולת הנשים כתבה: "הדרת נשים היא תופעה חמורה. אולם היא אינה גזירת גורל. היא קורית אצלכם בתחבורה הציבורית, ועליכם חלה האחריות לעשות כל הניתן על מנת למגר אותה"

״הדרת נשים היא תופעה חמורה. אולם היא אינה גזירת גורל. היא קורית אצלכם בתחבורה הציבורית, ועליכם חלה האחריות לעשות ככל הניתן על מנת למגר אותה. ויפה שעה אחת קודם. על רקע זה, ובלי להיכנס ולהתייחס כלל למקרים הפרטניים, מצאðו לנכון לפנות אליכם כעת, על-מðת שתפעלו באופן מיידי״ הן ציינו  במכתבם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. יעקב צבי תמיר

    בזכות נשים צדקניות נגאלנו בזכותם נגאל
    לאותם שמזלזלים בנשים שכרכם בהתאם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות