n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / "ראשון לציון תחזור להיות כמו בשנות ה-60"

"ראשון לציון תחזור להיות כמו בשנות ה-60"

רבים הגיעו אמש ( רביעי) להפגנה נגד סילוק המסעדות בחוף הים . המשנה לראש העיר אסף דעבול: "המסעדות בחוף הים הם מוסד שמגיעים אליו מכל הארץ, אם יסגרו החוף יראה כמו בשנות ה-60"

ערן
צילום: ערן קליגר

 

אתמול התקיימה ההפגנה נגד סילוק המסעדות בחוף הים בראשון לציון, רבים הגיעו לתמוך, בינהם קשישים, נכים, חברי מועצה ותושבים.

המשנה לראש העיר אסף דעבול שהגיע לתמול ומוביל יחד עם בעלי עסקים את המחאה מסר ל"גל גפן ראשון לציון" כי הציבור אמר את דברו " הייתי בכל הפגישות עם רמ"י וכן בדיונים בבית המשפט, אנחנו מחכים לערעור בבית המשפט העליון יחד עם ראש העיר וכולי תקווה  שהערעור יתקבל, צריך להבין שאם המקומות הללו יסגרו לא יהיה לאנשים הייכן לשבת בחוף הים ואני מדבר על כל קשת האוכלוסייה, אנשים שמגיעים עם הילדים לחוף הים יצטרכו להביא צידנית כמו בשנות ה-60, קשישים ונכים שרוצים לשתות קפה ליד הים לא יוכלו לעשות זאת יותר, איפה ישבו הצעירים עם בירה ואבטיח? בגינות הציבוריות ויעשו בלאגן? לצערי אין חשיבה על כך, רק צו סילוק, אני מסתכל על חוף בת ים הסמוך אלינו, יש שם מסעדות בחוף, למה אותם לא מסלקים? זה פשוט לא הגיוני מה שקורה פה, בכל הארץ ישנן מסעדות על החוף אבל רק את של ראשון לציון רוצים לסלק"

צילום: ערן קליגר

אחד מבעלי המסעדות בחוף הים הסביר "הציבור הגיע ולא וויתר נגד הסילוק .הגיעו כמאתיים איש תושבי ראשון והסביבה כדי לתמוך במאבק שלנו כולל נכים , שהכי נפגעים מהמצב ,כולנו מקווים שנצליח לשנות את הגזרה ולא יפנו אותנו. אנו נופלים בין הכיסאות במאבק בין מנהל מקרקעי ישראל לעריית ראשון לציון , מלחמה ללא הגיון ולא לטובת הציבור, נמשיך את המאבק לטובת הכלל, בנוסף עד לסיום הקיץ נחשיך את כל המסעדות בעשר בלילה לשתי דקות.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. רק מעטים הגיעו, אפילו בתמונה רואים, וזה לא במקרה. מתברר שיש הרבה תושבים שעדיין מקבלים את חוקי המדינה במקום את טובת כמה בעלי עסקים, שבמשך הזמן, כבשו לעצמם חלקות חוף.. תנו לרשויות החוק לעשות את שלהן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות