n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / קריית אונו: יום ספורט לגמלאי העיר

קריית אונו: יום ספורט לגמלאי העיר

יום ספורט מלא באנרגיות שמחות וחיוביות בהשתתפות כ- 400 גמלאים וגמלאיות תושבי העיר התקיים באולם עלומים

ישראל גל ראש העיר ביום ספורט גמלאים
ישראל גל ראש העיר ביום ספורט. צילום: איתן אלחדז

בשבוע שעבר נערך בקריית אונו יום ספורט לגמלאי ולגמלאיות העיר. האירוע התקיים באולם עלומים ונועד לעודד מודעות לחיים בריאים בגיל השלישי. הפעילויות כללו ריקוד בקצב אפריקאי, צ'יקונג, הרצאה על "המוח המוטורי", האזורים במוח שקשורים לתנועה ולשיפור יכולות קוגניטיביות, תרגול שיווי משקל למניעת סחרחורות, תנועה דינמית על כיסאות, עקרונות מפתח בטיפוח רקמות ומניעת כאבים וריקוד במרחב בליווי מוסיקה לשחרור, הנאה ופיתוח מודעות עצמית. בהפסקה נהנו המשתתפים מדוכני מכירה ומתחם טיפולים. ישראל גל, ראש העיר, הגיע לברך את המשתתפים ולהוקיר אותם על השמירה על בריאותם באמצעות פעילות גופנית. היום התאפיין באנרגיות שמחות בהשתתפות כ- 400 גמלאים וגמלאיות.

ישראל גל, ראש העיר: "אני רואה בהשקעה הרבה בגימלאי ובגימלאיות העיר חשיבות עליונה. אני שמח לראות את הנוכחות חסרת הפשרות של המשתתפים וגאה בהם על שהם בוחרים להשקיע בעצמם ואינם מתעצלים למען גוף בריא ונפש בריאה. תודתי שלוחה לאגף הספורט, אגף השירותים החברתיים, עמותת על"ה ותאגיד מי אונו שתרמו להצלחת האירוע."

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות