n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: שבוע וחצי בלי אינטרנט בבתים רבים בעיר

ראשון לציון: שבוע וחצי בלי אינטרנט בבתים רבים בעיר

ללא טלוויזיה, אינטרנט וקו טלפון: צפי סיום כשבוע וחצי. מיקום: רחובות במזרח העיר. תושב העיר: "זה השבוע הכי סיוט שעברתי בחיי עם הילדים, מי יפצה על כך"?

מבזק צילום PIXABAY
צילום PIXABAY

תארו לכם את הבית בלי אינטרנט בחופש הגדול בחודש הכי חם בשנה שהבילוי המועדף הוא במזגן בבית אבל רגע אין לכם אינטרנט מה שאומר שלילדים אין טלוויזיה, סדרות, מחשב ועוד, וכל זה עם צפי סיום של שבוע וחצי.

תושבי שיכון המזרח ברחובות החצב, מורדי הגטאות ועוד רותחים מזעם, החל מיום שני בשבוע שעבר ללא  אינטרנט בבית, חלקם עובדים מהבית בחופשת הקיץ כדי להיות עם הילדים בשבועיים האחרונים שנגמרו הקייטנות, אולם שבועיים שהיו אמורים להיות על מי מנוחות לפני החזרה לבית הספר הפכו לסיוט כאשר האינטרנט של בזק נותק.

"הייתי בטוחה שמדובר בעניין של שעות בודדות" מספרת תושבת השכונה "אבל נדהמתי לגלות שמדובר בעניין של לא פחות מצפי תיקון של שבוע וחצי, מה זה מדינת עולם שלישית? אני עובדת מהבית עם שני ילדים קטנים, והשבוע שעברתי היה מהגהנום, מישהו יכול להסביר לי מה עושים עם ילדים בני שש ושמונה 24/7 בלי אינטרנט? כמה אפשר לצאת לקניון ולבריכה? אני כבר לא מדברת על הנזק שנעשה לי בעבודה שאני פשוט לא יכולה לעבוד, מי יפצה אותי על זה?

יואב, תושב השכונה סיפר ל"גל גפן" ראשון לציון כי משיחה שלו עם נציגת בזק הוסבר לו כי נגנבו כבלי נחושת של בזק וכי כל המנויים של בזק בטלפון ובאינטרנט לא יהיו מחוברים עד ליום שלישי השבוע " אי אפשר להסביר מה זה להיות ללא אינטרנט בבית למשפחה, כשאתה רווק אתה מניע את הרכב, עובד מאיזה בית קפה, אבל עם ילדים באוגוסט זה גרוע מכך שאין חשמל, זה פשוט מטורף, מי יפצה אותנו על כך?

מחברת בזק נמסר בתגובה: עקב חבלה בתשתית בזק – ניסיון לגניבת כבלים של החברה– ישנם קשיים באספקת אינטרנט. מדובר בתיקון מורכב והחברה משקיעה מאמצים רבים בכדי לתקן את התשתית שניזוקה בהקדם.
החברה צופה כי לקראת תחילת השבוע הבא, אספקת האינטרנט תשוב לסדרה לכלל הלקוחות שנפגעו ותפצה על פי מדיניות החברה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. שיפעילו נק' חמה מהסלוןרי כל הממירים יכולים להתחבר אליו ללא בעיה וכן לפטופים עד 7 מכשירים לכל סמארטפון או 5 לכל אייפון כך שיש אפשרות לראות תכנים דרך הטלוויזיה או מכשיר אחר נכון שקצב ההורדה נמוך קצת אבל עובד כל מכשיר סלולרי בא עם חבילת גלישה של 100 מגה ויותר תאמינו לי אתם לא משתמשים ברבע ממה שיש לכם בחבילות התקשורת ובממוצע בכל בית עם ילדים יד לפחות 20מכשירים סלולריים עם לא יותר אחר כך תתבעו את בזק על הנזק שנגרם לכם

  2. זה רק מראה עד כמה אנשים משועבדים וחסרי אונים בלי תקשורת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות