n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: קריאה לאחדות במפלגות הדתיות- חרדיות בעיר

ראשון לציון: קריאה לאחדות במפלגות הדתיות- חרדיות בעיר

בניהו יום טוב, יו"ר ש"ס הנכנס בראשון לציון בטור שכולו פיוס לרגל ראש חודש אלול- חודש הרחמים והסליחות. האם יצליח ליצור אחדות?

איחוד
רגע הסטורי לציבור דתי חרדי בעיר: מימין טל נאור, בניהו יום טוב ואוהד אוזן

אחים יקרים
אנו עומדים בערב ראש חודש אלול, חודש הרחמים והסליחות, החודש שבו כל אדם צריך לעשות חשבון נפש על מה שעשה בשנה האחרונה, לתקן את מעשיו ולבקש סליחה וגם לקבל על עצמו קבלות ולתכנן את השנה החדשה.

בימים אלו אנו נמצאים גם בפתחה של מערכת בחירות לעירייה, מטבע הדברים בחירות מונציפאליות הן אמוציונליות יותר וסוערות יותר מאחר והכל יותר קרוב אלינו, הכל נוגע אלינו לרמה האישית, עתיד העיר שלנו, השכונה שלנו ובית הכנסת שלנו, אנחנו גם מכירים את הנציגים, מכירים את המערכות ומבינים שלא כמו בבחירות לכנסת – במונציפאלי זו הזדמנות של פעם ב5 שנים, הזדמנות שלא חוזרת.

במערכת הבחירות הנוכחית, נוצרה בפנינו הזדמנות היסטורית לאחד את כל פלגי המגזר הדתי והחרדי לבית אחד, בעיר כזו גדולה וכזו מורכבת שהציבור הדתי והחרדי נחשב למיעוט אין לנו את הפרבלגיה להתפצל, במשך שנים ארוכות, הציבור הדתי והחרדי התפצל בבחירה שלו וכך התפצל גם הכח שלנו, ההישגים שלנו והיכולת להוביל שינויים משמעותיים לטובת הציבור שלנו.
בפוליטיקה אחד ועוד אחד שווה שלוש, אינו דומה כח של נציג בודד מתוך עשרים ותשעה חברי מועצה לכוחם של שניים, של שלושה וכל שכן של ארבעה וחמישה.
בעיר כל כך גדולה ומגוונת כמו שלנו, אף פעם הכח של הציבור המסורתי הדתי והחרדי לא בא לידי ביטוי בשטח כי לא השכלנו לשים את המחלוקות מאחור ולשלב ידיים פעם בחמש שנים.

הפעם זה אפשרי, הפעם אסור לנו לפספס את ההזדמנות!

מאז שהוטלה עלי המשימה ע"י רבני העיר והנהגת התנועה הארצית אני עושה ככל שביכולתי לאחד את כל הנציגים ואת כל הקהילות לרשימה אחת, ויתרתי על מקומי בשביל האחדות ויחד עם שותפי שלוחה דרבנן הרב טל נאור אנו עושים לילות כימים ונפגשים עם הנציגים, רבני הקהילות והפעילים המקומיים כדי לאחד בין כל הגורמים ולהביא לתוצאה היסטורית.

כל הרבנים שאיתם דברנו מבינים את גודל המשימה, נרתמים אליה ועושים הכל כדי לגרום לזה לקרות
הדרך לא פשוטה, מלאת מהמורות, אתגרים ובעלי אינטרסים, אבל אני מאמין, אני מאמין שנצליח להוביל למהלך ההיסטורי, אני מאמין שמול כל הדמוניזציה וההסתה שיש מבחוץ אנחנו ציבור שומרי התורה והמצוות נשכיל להתאחד כאיש אחד בלב אחד ואני מאמין שרק ביחד ננצח.

הראשון שהתגייס למשימה הוא ידידי אוהד אוזן, יו"ר תנועת סרוגים, הבית של הציבור הדתי לאומי בעיר שהביא את כל הקהלים שלו בעיר יחד עם התמיכה הארצית והצטרפו למהלך האחדות, יש עוד קהלים ומובילי דעה רבים שהצטרפו למהלך ואני בטוח שבסוף גם ידידי וחברי הטוב שמואל ג'מיל יענה בחיוב לבקשת הציבור ויצטרף להנהגת והובלת התנועה המשותפת.

כי ביחד, רק ביחד נצליח להוביל את השינוי הנדרש!

בהזדמנות זו אני קורא לנציגי הציבור, הפעילים והתומכים הנכבדים שלנו – עשו הכל למען האחדות, "לא מצא הקב"ה כלי מחזיק ברכה לישראל אלא השלום", יש לנו הזדמנות להפוך את הקערה על פיה, להכפיל את כוחנו במועצת העיר, להביא להצלחה מסחררת ולתוצאות היסטוריות.
הימנעו מלשון הרע ורכילות, הימנעו משנאת חינם והפצת פייק ניוז ברשתות.
בואו נהפוך את החודשיים הבאים לתקופה של קירוב לבבות, אהבת חינם ונחת רוח לאבא שבשמיים.

באהבה גדולה
בניהו יום טוב.
תנועת ש"ס – חזית דתית חברתית מאוחדת.

בניהו
יו"ר ש"ס הנכנס בניהו יום טוב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. בניהו נשמע אמין מאד ועם רצון עז לאיחוד, מקווה שגם בצד השני יענו ויבואו לאיחוד כי זה רצון הציבור כולו . ה' יצליח דרכך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות