n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון על המפה בשישיית הגמר באח הגדול

ראשון לציון על המפה בשישיית הגמר באח הגדול

טליה עבודיה, אחת המתמודדות הבולטות בבית האח הגדול הגיעה אתמול לגמר האח הגדול ומייצגת את ראשון לציון בכבוד.

WhatsApp Image 2022-09-11 at 15.56.52
קרדיט רן יחזקאל

זו הפעם הראשונה שבאח הגדול היו שלושה מתמודדים תושבי ראשון לציון. העונה התחילה עם שלושה דיירים תושבי העיר אליאב טעטי, אופק לוי וטליה עובדיה שנשארה אחרונה והגיעה לשישית הגמר ובכך מייצגת את ראשון לציון בכבוד רב. עובדיה בת 29, למדה במקיף ח' שבערב העיר והסקרים ברשת מראים שהיא המתמודדת שהולכת לקחת את המיליון שקלים בעונה זו שתערך במוצאי שבת הקרוב.

עובדיה, האחות האמצעית במשפחה, אחותה חן בת 31 ואחיה שחר בן 21, הביאה משהו אחר למסך, שקט, רוגע, מסורת וערכים שהרבה זמן לא נראו כאלה בבית האח הגדול.

ל"גל גפן" ראשון לציון מספרת אחותה חן כי משפחתה גאה בטליה על מה שמביאה למסך, ויש על מה, בעידן שבו הראליטי שולט והמנצח הוא המתלהם והצועק הכי חזק מביאה עובדיה את ההפך הגמור: עדינות, שקט והצנעה ואולי כך נראה הניצחון בדרך למיליון.

אז מה את אומרת חן, טליה תזכה במיליון במוצא" הבא?

"הלוואי, אנחנו מתפללים שמה שיהיה הכי טוב בשבילה זה מה שיקרה, אנחנו לא מבקשים שתזכה אלה שיהיה מה שהכי טוב עבורה".

איך את רואה על המסך? יש הטוענים שהיא שחקנית

"אנחנו גדלנו על ערכים  של שלוות נפש,נתינה, רוגע וכיבוד, מי שלא גדל על זה חושב שזה משחק או התייפיפות אבל זה לא נכון, חונכנו בצורה מאוד מסויימת שלהורים והמבוגרים במשפחה נותנים  כבוד ויש דברים שיפה להצניע ואנחנו גאים בה מאוד על הדרך שהיא עשתה ועל הנראות שלה בכל התוכנית והיא עושה זאת בחכמה רבה, הדוגמא שהיא מביאה היא מוערכת.

טליה מראה איך להשיג דברים ולנצח בצורה יפה, היא מראה את הערכים באיך להשיג דברים, בנועם, באצילות, לא בהתלהמות, לדעת לבקש סליחה, בתעצומות נפש, אני חושבת שאלה דברים שהשתקפו על המסך ונתנו דוגמא להרבה מאוד אנשים בחוץ, הכל אמיתי כך כולנו במשפחה".

צופי ה"אח הגדול" עוקבים כחודש אחרי הרומן שנרקם בין טליה לשחף, חן מספרת שגם במשפחתה מאוד אוהבים אותו" שחף בחור מקסים יש לו ערכים טובים" אומרת חן, "זיקה לדת, נראה שהוא מאוד מתאים לטליה ואנחנו נעמוד מאחורי כל בחירה של טליה ומאוד נשמח אם גם בחוץ זה יצליח".

 

WhatsApp Image 2022-09-11 at 15.59.55 (1)
שישית הגמר: קרדיט מיכה לובטון

יש ביקורת ברשת על הרגלי האכילה של טליה, זה משהו שקורה רק באח הגדול?

כולנו במשפחה אוכלים בריא, אנחנו עושים כושר, מקפידים על תזונה בריאה ככה גדלנו וככה כולנו נראים וזה חלק ממי שאנחנו, גם אני ואחי נראים כך, כאלה אנחנו.

 

חשבתם שהיא תגיע לגמר?

האמת שלא חלמנו שזה יהיה ככה, אנחנו מקבלים המון אהבה מכולם, אני לא חושבת אפילו שהיא חלמה שהיא תגיע כ"כ רחוק אבל תודה לאל שכך זה קרה.

 

מה לדעתך היא תעשה עם הכסף אם תזכה?

אני בטוחה שזה ילך למקום טוב, היא אמרה בתוכנית שהיא רוצה להקים עמותה או קרן לאנשים שזקוקים ולעשות משהו מועיל עם הכסף."

 

גל גפן מאחל בהצלחה, ורק מזכיר שראשון לציון תמיד על המפה!

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.26.20_799d3f45

ראשון לציון: מי ראה את נדז׳דה?

תפריט נגישות