n

הדרבי של הפועל!

קבוצת ותיקי הפועל ראשון לציון רשמו ניצחון ענק ונשאר עם מאזן מושלם גם אחרי הדרבי מול אלופת המדינה מרמת אליהו

צילום ותיקי הפועל ראשון לציון
צילום: ותיקי הפועל ראשון לציון

מגרש הסופרלנד במערב ראשון לציון, אירח בסוף השבוע האחרון את משחק העונה של ליגת הוותיקים בין אלופת המדינה מרמת אליהו ומוליכת הטבלה- הפועל ראשון לציון.

לדרבי המסקרן הגיעו שתי הקבוצות מראשון לציון עם מאזן מושלם, כשהמטרה ברורה לשתיהן: רק ניצחון יקרב אחת מהן אל עבר תואר אלופת מחוז מרכז של ליגת הותיקים, בדרך אל האליפות הארצית

הפועל הופיעה למשחק בהרכב חסר מאוד כשבין היתר נעדרו: רן מסיקה, ניצן אורונוביץ ומלך השערים של הקבוצה ושל הליגה כולה- יניב בר כליפא.

מיד עם הפתיחה מצא יקיר שינה, הרכש החדש של רמת אליהו, את רוני אוחנה בכדור ארוך, וזה הכניע בבעיטה אלכסונית את קובי דבש, שהופתע מהבעיטה. המשחק התאזן והפך לאגרסיבי ובדקה האחרונה של המחצית הראשונה נשרק פנדל לזכות הפועל, אחרי נגיעת יד ברחבה של בלם רמת אליהו. ליאור לוי לא התבלבל ובעט פנימה בשביל לקבוע 1:1 עם הירידה להפסקה.

הקצב עלה עם פתיחת המחצית השנייה ואילן כהן קבע 2:1 לאלופה מרמת אליהו עם כדור אדיר ישר לחיבורים. הפועל לא ויתרה ומספר דקות לאחר מכן כבש שרון גורמזנו את השני לזכות קבוצתו שאיזנה בפעם השנייה.

נדנדת השערים נמשכה ורמת אליהו עלתה ליתרון בפעם השלישית במשחק, אך עם חידוש המשחק מקו האמצע, גיא יצחקוב מצא את עצמו לבד מול שוער רמת אליהו- שלומי בן חמו ובבעיטה מדויקת לפינה השמאלית קבע 3:3 מדהים.

רבע שעה לסיום, הגיע המהפך שבהפועל כל כך חיכו לו כששרון גורמזנו קיבל כדור מדויק מטל גבריאל, עבר את שוער רמת אליהו ומ-20 מטרים בעט פנימה את שערו השני במשחק שקבע 4:3 להפועל עירוני ראשון לציון.

גורמזנו, המשיך בהצגה האישית שלו עד לסיום והיה מעורב גם בשער החמישי והאחרון כשהתחיל במהלך עם מסירה לאור טרבלסי שמצא את אופיר צדוק פנוי מול השער בדרך ל- 5:3 מהדהד של הטוענת לכתר על האלופה המכהנת.

בסיום הדרבי הלוהט לחצו שתי הקבוצות ידיים והשאירו טעם של עוד לקראת הדרבי הבא שייערך בפלייאוף, אליו אמורה להגיע הפועל עם יתרון על רמת אליהו שתארח את המשחק הבא בין הקבוצות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

0faaff44-703d-43a7-b594-2f7fa4efc2b9

אחלה דיל

תפריט נגישות