דף הבית / כללי / אברוצקי הצטרף ל"דרך חדשה"

אברוצקי הצטרף ל"דרך חדשה"

רונן דמארי

רותם אברוצקי פרץ לתודעה הציבורית לפני מספר חודשים, כאשר הכריז כי בכוונתו להתמודד על ראשות העיר והפתיע רבים שסברו כי דווקא אחיו, האלוף במיל' דורון אלמוג יהיה זה שיתמודד על התפקיד. בזירה הפוליטית היו לא מעט שסברו כי אברוצקי לא יגיע ליישורת האחרונה של המירוץ, בייחוד לאחר שבשבועות האחרונים קולו כמעט שאינו נשמע. בשבוע שעבר הוא הודיע כי החליט שלא להתמודד על ראשות העיר בשל מצבה הבריאותי של אמו. לדבריו של אברוצקי: "רבים מהראשונות והראשונים שפגשתי במהלך מסע הבחירות עד כה, חזקו את ידי, התחברו לחזון שהצגתי והדבר חימם את הלב ונסך משב רוח רענן ומלא תקווה. אולם לדאבון הלב, במקביל לצעדים הראשונים במסע הבחירות, התחוור לי כי לא אוכל להתפנות במאת האחוזים לטובת המשימה החדשה שביקשתי ליטול על עצמי וזאת בשל שינוי במצבה הבריאותי של אימי, אשר חייבני להקדיש זמן רב לצורך הטיפול בה וכפועל יוצא מכך גם "לחשב מסלול מחדש", שכן ראשי ומחשבותי נתונים כעת בעיקר להבראתה.
על כן, בסופו של יום ולאחר לבטים רבים החלטתי לפרוש מהמרוץ לראשות העיר, אולם לא מן המעשה הפוליטי או העשייה למען הכלל ועל כן אני מודיע בזאת על תמיכתי והצטרפותי לתנועת "דרך חדשה" בראשות עו"ד ליאל אבן-זהר שדרכה ועמדותיה קרובות מאוד לשלי".
עוד הוסיף אברוצקי: "צו המצפון מחייבני לחבור לחזית הישרים, בראשות ליאל אבן זהר ואני קורא לכל חבריי לעשות כמוני ולהצטרף לדרך חדשה ומוצלחת. מבין המועמדים שבמרוץ ליאל היא המוכשרת והמתאימה ביותר לתפקיד".
אבן-זהר מסרה השבוע: "אנחנו מרחיבים את השורות ובונים חזית רחבה ומאוחדת שמטרתה להביא לשינוי בשלטון בעיר. זוהי אבן היסוד של קואליציית הישרים שתנהל את העיר אחרי הבחירות הקרובות, והצטרפותם של אנשים מוכשרים והגונים, כמו רותם, סוללת את הדרך להצטרפותן של דמויות משמעותיות נוספות שיבואו אחריו".

רותם אברוצקי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות