n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: להציל את יפעת

ראשון לציון: להציל את יפעת

יפעת דוידזון בת ה-55 פעילה חברתית שסייעה למאות משפחות זקוקה להשתלת כליה. בעלה אבי:" אנו מבקשים הצלה לי לאשתי ולבנותיי"

תרומה
אילוסטרציה. freepik

עד לפני כשלוש שנים חייהם של משפחת דוידזון היו טובים ושקטים, הם הצליחו בדרך נס להקים משפחה עם שלוש בנות ובאמצע החיים החלו ליפעת דימומים מהרחם דבר שהתבטא בחולשה, לאחר בדיקות דם אצל הרופא המטפל הם קיבלו טלפון בהול מהמרפאה שהבדיקות לא תקינות. הזוג הגיע לבית חולים קפלן ולאחר שתי מנות דם בשיחה עם הרופא הם קיבלו את הבשורה הקשה שחוץ מהדימום קרסו הכליות.

יפעת עברה ניתוח בהול לאחר שנמצא לה גידול ברחם ותוך כדי התאוששות היא הגיע לבית חולים להתחיל בטיפול דיאליזה, מאז חייהם התהפכו.

הזוג דוידזון ידע מלחמות בחייו, את שלושת בנותיהם שהפכו אותם למשפחה לא היה להם פשוט להביא לעולם, התהליך היה בפונדקאות ארוך ומייגע, אחרי אין ספור ניסיונות וכעת הם במלחמה הבאה על החיים של יפעת.

כמה זמן אתם מחכים לתרומת כליה?

אנחנו כבר 3 שנים מחכים, שתי הכליות שלה לא מתפקדות והזמן שלנו אוזל, היינו בטוחים שכבר נהיה אחרי השתלה אבל לצערי הדברים הולכים לאט ולא נמצא תורם. אנשים לא יודעים אבל גוף האדם לא צריך 2 כליות, עם כליה אחת חיים מצוין.

מה אתה רוצה למסור לקוראים?

"אני רוצה לומר שאחרי 19 שנים של ניסיון להיכנס להריון וסבל כבד גופני ונפשי שעברה אשתי וב"ה הבאנו לעולם 3 בנות. אנו מבקשים הצלה לאשתי לי ולבנותיי. אשתי שעזרה ושעוזרת בכל לבבה ובכל מצב לכל אדם באשר הוא צריכה עתה את העזרה של אדם או אישה אמיץ בעל כוח רצון רב לעזור להצלת המשפחה כולה, ולתת לנו עוד שנים רבות שנוכל לגדלם ולהשיאם ב"ה את בנותינו ולראות בטובם. הצלת חיים הינה ערך עליון אצל היהודי ולכן אני בטוח כי הנפש ההומה היהודית תפעם ותתרגש ותעניק לאשתי יפעת הצלת חיים
ועוד דבר חשוב: מי שמאמין באמת, יודע שעולם הבא ותחיית המתים אינם תלויים בשלמות הגוף והאיברים, שממילא נרקבים בקבר, אלא בשלמות המידות והמעשים הטובים. תרומת איברים להצלת חיים אחרי מות הנשימה וסילוק הנשמה, גדולה הרבה יותר מכל תפילה, לימוד וצדקה לעילוי נשמה, והיא הדרך הישרה לעולם הבא ולתחיית המתים.

למי שמעוניין לתרום: 0542888532

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות