דף הבית / כללי / יוצאים לדרך

יוצאים לדרך

הקבוצה שרק בשבועות האחרונים שינתה את פניה לחלוטין גם בסגל השחקנים אך בעיקר מאחורי הקלעים, תפתח ביום שני הקרוב את משחקי הליגה הלאומית עם משחק חוץ מול קטמון ירושלים. אחרי שהודחה בשלב חצי גמר גביע הטוטו על ידי בני סכנין, ביצע המועדון מספר החתמות נוספות רגע לפני השריקה לדבר האמיתי.

החלוץ הצעיר מולאט גברה בן ה-22, יחזור ללבוש את המדים הכתומים אחרי שנת השאלה במהלכה כבש שמונה שערים במדי מכבי יבנה מליגה א'. הוא עוד הספיק להבחן בקיץ הנוכחי בקבוצות הפועל חדרה ומ.ס אשדוד, אך בסופו של דבר חתם לשלוש שנים נוספות בראשון לציון.

שחקן נוסף שהצטרף לקבוצה של עופר טסלפפה, הוא הקשר מוחמד כליבאת בן ה-29, ששיחק בעונה האחרונה בבני סכנין שירדה מליגת העל אל הליגה הלאומית. הוא כבש בליגה הראשונה שלושה שערים ואמר עם חתימתו בקבוצה: ״הגעתי לבית חם ולמועדון מסודר. השאיפות של ראשון הם להתברג בצמרת הליגה הלאומית ולעלות לליגת העל ולכן בחרתי להגיע אליו. ביחד נעשה הכל כדי להגשים את המטרות.״

השלישי שהצטרף בשבוע האחרון הוא הקשר יניב בריק בן ה-24, בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה ששיחק בעונות קודמות במדים של אשדוד, מכבי חיפה, הפועל עכו ומכבי פתח תקווה. ״אני שמח להגיע להפועל ראשון לציון ואתן את כולי כדי לעזור לקבוצה להגשים את המטרות שלה.״ כך בריק.

הרבה אנרגיות חדשות קיבלה הקבוצה עם החלפת הצוות הניהולי שלה וגם האוהדים מרגישים את הרוח הטובה ששוב נושבת במועדון. בתחילת השבוע קיימה עמותת "הלב הכתום" של אוהדי הפועל ראשון לציון, את הכנס השנתי המסורתי שלהם לקראת העונה שבפתח. בניגוד לשנים קודמות, בכנס הפעם נכחו גם ראש העיר רז קינסטליך וחברי ההנהלה כולל הבעלים החדש עמוס לוזון ונציגו משה דמאיו. עשרות אוהדים כתומים מלאו את "בית העם" בעיר ויצאו מסופקים ומלאי תקווה אחרי שקיבלו הבטחה מראש העיר והבעלים, להחזיר את הקבוצה אל צמרת הכדורגל הישראלי.

קינסטליך והאוהדים בכנס- צילום עמותת הלב הכתום
קינסטליך והאוהדים בכנס- צילום עמותת הלב הכתום
כליבאת והמדים החדשים- צילום הפועל ראשל"צ
כליבאת והמדים החדשים- צילום הפועל ראשל"צ
ברוך הבא, יניב בריק- צילום הפועל ראשל"צ
ברוך הבא, יניב בריק- צילום הפועל ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות