n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: הגשים חלום לרגל חג הניסים

ראשון לציון: הגשים חלום לרגל חג הניסים

אחרי 77 שנה הגשים משה וויט חלום ולמד לשחות ״חלומות נועדו להגשים ואין להותיר אותם בחושך אלא להוציא אותם אל האור״ מציין וויט

משה וייט צילום טלי שקרצי
צילום טלי שקרצי

משה וויט, 77, מ״אחוזת ראשונים״ מילא תפקידים ניהוליים בחייו בייחוד בעולם הביוכימיה, כאשר כיום ממשיך לעבוד ולשמש בתחום כיועץ לחברות ביוטכנולגיה, אך יש חלום ילדות אחד שטרם הגשים עד לאחרונה כשהחל ללמוד לשחות.
״מאז שהייתי ילד היה לי פחד לשחות בשעה שכל חבריי התחרו ביניהם אני עמדתי והתבוננתי מהצד על כולם. לפני כמה חודשים החלטתי שהגיע הזמן וממרום גילי להגשים גם חלום זה ולהתחיל סוף סוף לשחות כהלכה״ משתף וייט בהתרגשות. ״פניתי לאלחנדרו -מדריך השחייה שלנו ב״אחוזת ראשונים״, באם יוכל ללמד אותי לשחות ואלחנדרו נענה שהוא אפילו ייקח אותי תחת חסותו והבטיח שעד חג חנוכה אצליח כבר לשחות בריכות״.
״כבר שנים רבות שאני עובד עם בני הגיל המבוגר, אך זו הייתה הפעם הראשונה שפנה אליי דייר שאגשים לו חלום מסוג זה, ומבחינתי זה היה אתגר שאני חייב להגשים לו״ אמר אלחנדרו גליקסברג, מדריך השחייה ומורה הספורט ב״אחוזת ראשונים״.
מאז שלמד לשחות ועד היום, משה וויט כבר לא מפסיק לפקוד את הבריכה כשמדי יום מגיע לשחות כ- 30 בריכות. לרגל חג החנוכה ביקש וויט להוסיף: ״חג החנוכה הוא תזכורת עבור כל אחת ואחד בכל גיל וגיל, להזכיר שחלומות נועדו להגשים ואין להותיר אותם בחושך אלא להוציא אותם אל האור״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות