n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: התחשמל במבנה משרדים בראשון לציון – מצבו קשה

ראשון לציון: התחשמל במבנה משרדים בראשון לציון – מצבו קשה

גבר בן -30 התחשמל במהלך עבודות חשמל שביצע ובעקבות כך אף נפל מסולם ונחבל בראשו, פונה לשמיר אסף הרופא במצב קשה.

זקא 1
צילום: פרטי

דוברות איחוד הצלה – מחוז מרכז: צוותי הרפואה של איחוד הצלה ביצעו החייאה על גבר (כבן 30) שאיבד את הכרתו לאחר שהתחשמל תוך כדי עבודתו במבנה משרדים ברחוב דרך המכבים בראשון לציון.

אורן רוספשה חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה וביצע בו פעולות החייאה מסר: "לדברי העובדים במקום הוא התחשמל במהלך עבודות חשמל שביצע ובעקבות כך אף נפל מסולם ונחבל בראשו. ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות תוך מתן שוקים חשמליים מדפיברילטור ולאחר שחזר דופק ונשימה הוא פונה למרכז הרפואי שמיר אסף הרופא במצב קשה".

 

מדוברות מד"א נמסר:  בשעה 09:14 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על גבר שהתחשמל במהלך עבודות חשמל, ונפל מסולם בגובה של כ- 2 מטר, בבניין משרדים, בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ולאחר שבמהלך פעולות החייאה ומתן שוקים חשמליים חזר דופק, מפנים לבי"ח שמיר אסף הרופא, גבר כבן 30 במצב קשה, לא יציב, מורדם ומונשם, ובנוסף עם חבלת ראש.

חובש רפואת חרום במד"א יהודה מרקוס ופאראמדיקית מד"א אלה איים, סיפרו:

"כשהגענו, ראינו גבר כבן 30 שוכב מחוסר הכרה עם חבלה בראשו, הוא היה ללא דופק וללא נשימה, סיפרו לנו שבמהלך עבודות חשמל הוא התחשמל ונפל מהסולם, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו םעולות החייאה תוך מתן שוקים חשמליים עד שחזר דופק, ופינינו אותו לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם ומצבו קשה מאוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות