n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / סגן ראש העיר התנדב להכין ערב גיבוש ל120 לוחמים

סגן ראש העיר התנדב להכין ערב גיבוש ל120 לוחמים

מקסים בביצקי סגן ראש העיר קיבל הצעה להכין ערב גיבוש ללוחמי גבעתי, זה היה שמח, משביע, מצחיק ומרגש. בביצקי: " זה המעט שאני יכול לעשות עבור הלוחמים האמיצים"

מקסים 11
מקסים בביצקי ולוחמי גבעתי

 

בשבוע שעבר סגן ראש העיר מקסים בביצקי היה כולו בעשייה למען ערב גיבוש לפלוגה של גבעתי שהיתה כמעט חודש בלחימה בעזה ונכון לזמן זה חזרו לבצע לחימה נגד מחבלים בטולכרם.

בערב שתיכנן והתנדב בביצקי השתתפו  120 לוחמים שנהנו מכמה שעות של הפוגה טובה שכללה מוזיקה עם שישה זמרים ושני סטנדאפיסטים, ארוחת שף ברמה הגבוהה ביותר, ותספורות לכל מי שחפץ.

בביצקי, איך ההרגשה להיות בן 120 לוחמים?

"היה ערב מדהים, במשך מספר שעות הייתי בן חיילים אמיצים וכל מה שרציתי זה לגרום להם לרגעים של נחת ואושר, פגשתי בצבא הכי אנושי וחזק בעולם".

כיצד התגלגל הסיפור של הערב גיבוש?

פנה אלי בחור בשם ויטלי ואמר שצריכים תרומה לרכישת בשר למען ערב לגבעתי, מייד נהנתי לבקשתו ומשך המשכנו לארגן את הערב. אני רוצה להודות מכאן לכל מי שלקח חלק בערב הגיבוש הנהדר הזה, זה מראה על הכוח שלנו יחד והנתינה האין סופית- עם ישראל חי!

בביצקי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות