n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מועמד אחד ביום. אייל מושיוב מ"ראשון בכיוון הנכון": "אנחנו סיעה של בולדוזרים"

מועמד אחד ביום. אייל מושיוב מ"ראשון בכיוון הנכון": "אנחנו סיעה של בולדוזרים"

""גל גפן" יציג מדי יום מועמד/ת לקראת הבחירות המקומיות. והפעם: יו"ר "ראשון בכיוון הנכון". "נשפר את השירות והמענה לתושב", הוא מבטיח

בולדוזרים

 

שם המועמד: אייל מושיוב

שם הסיעה: "ראשון בכיוון הנכון"

האותיות בקלפי: צ

מצב משפחתי: נשוי למלי, אב לאיתי, שיר ועידו וסב לליה.

קדנציה מספר: רביעית (בשלישית פרשתי כשנתיים לסיומה)

 

"לבחור צ' בקלפי זה לבחור בעשייה מקצועית של הבולדוזרים למען העיר והתושבים. לתושבי ראשון לציון מגיע שהטובים ביותר ילחמו למענם. כמו בולדוזרים.

בסיעה שלי יש צוות של בולדוזרים, מומחים, עוצמתיים וחדורי מוטיבציה וממוקדי מטרה: להפוך את החיים בראשון לציון טובים יותר.

אנחנו נפעל למען כל אדם. כל שכונה. כל צורך שיעלה בשטח. פשוט ככה. בלי טובות, בלי חברים, בלי הבטחות סרק. פשוט כי זו זכותכם, מגיע לכם שידאגו לכם.

"אני פועל 25 שנים למען התושבים. יש לי תואר ראשון בחינוך ותואר שני במשפטים והתחלתי את דרכי בוועדי ההורים וכיהנתי כ-13 שנים במועצת עיר. הובלתי מהפכים חיוביים אדירים בעיר, תרמתי למראה העיר וניקיונה, להקמה ושדרוג של גינות ופארקים ברחבי העיר ועוד.

כיו״ר הוועדה לקידום בטיחות ילדים ("בטרם") פעלתי כדי שהתלמידים יגיעו בבטחה לבתי הספר ובכלל לבטיחות ושלומם של ילדים במרחב בחינוכי, הציבורי והפרטי. טיפלתי בכפפות של משי במקרי רווחה קשים באופן אישי וביסודיות. היחס החם והשרות האישי שנתתי לאלפי תושבי העיר נעשה בלב אוהב ונפש חפצה.

מספר 2 – רו"ח ניצה רוגוזינסקי. אימפריה של אישה אחת שבנתה את עצמה בכוחות עצמה. בעלת שלושה תארים אקדמיים, סמנכ"לית בחברת החשמל לשעבר ואשת עשיה חסרת מעצורים. ניצה היא הבולדוזר שאנחנו צריכים.

מספר 3 – זאב ברזילי. שירת כקצין בדרגת רס"ן בצה״ל, בעל תואר אקדמי, מנהל מנוסה ובכיר בתחום השיווק. יש לו עין חדה שמזהה ברגע את לב הבעיה, והתמדה מדהימה בחתירה לפתרון. זאב הוא איש ביצוע מהשורה הראשונה – בולדוזר אמיתי.

מספר 4 – שגיא חג'בי. דמות מופת. מפקד בתותחנים במילואים, מתנדב מסור למען חיילים ומנהל ותותח ביצוע בחייו הפרטיים. שגיא משלב בעשיה שלו ערכים ומקצוענות בלי פשרות – תכונות של בולדוזר.

מספר 5 – אוהד סדן – בעל תואר אקדמי, הבעלים של הברים הראשל"ציים המוכרים (WALTER, HAYDE). הוא מכיר טוב מכולם את הקהל הראשל"צי ואת החיים בעיר. מנהל רציני, מתנדב מסור ואיש של אנשים. אדם עם כזה שילוב מנצח – הוא בולדוזר.

חשוב להצביע לבולדוזרים, גם בגלל הערך הישיר לתושבים אבל גם בזכות זה שמדובר בסיעה עצמאית. כזו שתעמוד אל מול כל אתגר בלי פחד או אינטרס ותדרוש עבור התושבים את שמגיע להם ויותר.

אנחנו נשפר את השירות והמענה לתושב גם למי שאין 'חברים במועצה'. יחס טוב ואיכותי לכולם, בכל שכונה, בכל רחוב, מכל מגזר ומין".

מושיוב
חדורי מוטיבציה. אייל מושיוב (צילום: פרטי)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 15.43.46_eb03100d

ראשון לציון: שריפה בדירה ברחוב הרצל

תפריט נגישות