n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / תושב חולון נאשם שבמשך שנים התעלל באישתו

תושב חולון נאשם שבמשך שנים התעלל באישתו

יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א הגישה היום (שלישי) כתב אישום חמור נגד גבר מחולון לאחר שבמשך שנים היכה, איים ופצע את בת זוגתו ובאחת ההזדמנויות, חתך את כף ידה בסכין והיא נזקקה לניתוח והכל בנוכחות בתם בת ה-4.

אשה מוכה אילוסטרציה
אילוסטרציה. צילום: pixabay

המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת מספר תלונות בגין מספר אירועי איומים, השפלות ואלימות קשים שחוותה אישה מצד בן זוגה. מסכת ההתעללות במתלוננת נמשכה כ-3 שנים וכללה איומים על חייה, תקיפות וגרימת חבלות.

באחת ההזדמנויות, החשוד תקף את המתלוננת בעוד בתם המשותפת בת ה-4 נוכחת וחתך את כף ידה של המתלוננת מספר פעמים בסכין תוך שהוא גורם לה לחבלות קשות מאוד שהצריכו תפרים וניתוח. באותו אירוע, החשוד איים על המתלוננת, כי אם תספר כי פצע אותה בסכין, הוא ירצח אותה.

החשוד (23 חולון) נעצר ומעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בת"א והיום (שלישי), יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א הגישה נגדו כתב אישום חמור, המכיל 8 אישומים בגין עבירות של פציעה כשהעבריין מזויין, תקיפה חבלנית של בת זוג ואיומים. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות